Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 1 aprilie 2009

Premiu

E ora 1.05. Eu inca fac revista blog-urilor, pentru ca in ultimele zile am citit numai pe apucate si niciodata tot din urma.

Ei, si surpriza!, dau peste primul meu premiu! De la Lala! One lovely blog award, daaaaa? Sa va fie clar, ca mie mi-era de mult timp!

Multumesc, sunt onorata sa primesc acest premiu! Multumesc familiei mele, prietenilor mei, producatorilor, sponsorilor, academiei si, nu in ultimul rand, voua, cititorilor mei fideli!

3 comentarii:

Lala spunea...

Poti copia poza premiului de pe pagina mea si sa o postezi aici :)
Felicitari, il meriti !

Loredana spunea...

m-au distrat bine de tot multumirile tale. ai simtul umorului dezvoltat, nu gluma!

Unknown spunea...

Loredana, daca am ceva al meu, propriu si personal, atunci este acest simt al umorului. Uneori cinic, alteori fin, cateodata dur. Ma bucur ca iti place! :)