Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 16 martie 2010

Ma tot chinui de o saptamana...

... sa scriu ceva aici.

Am avut zile absolut pline si as putea sa scriu cate un post pentru fiecare zi in parte.

Am participat in calitate de invitata la workshop-ul despre fotografia de nunta, organizat de daniel:photography. A fost extrem de interesant, am fost singura femeie dintr-un grup de barbati. M-au ascultat, si-au notat, au pus intrebari si la sfarsit mi-au multumit.

Workshop-ul Soap Mill, primul workshop organizat de un producator roman de sapunuri naturale, "Sapunul natural de la idee la fapta", a avut loc sambata. Putine participante, dar inimoase si dornice de invatat. Am avut mai multe cereri pentru mai tarziu, adica nu atat de aproape de sarbatori (de iarna, de martie, de Paste), ca atare vom mai organiza inca un workshop la sfarsitul lunii mai.

Intre timp, ieri am implinit 6 luni de activitate pe piata din Romania, ca atare sarbatorim. Intrati pe blog-ul Sapun Natural sau pe Soap Mill si aflati cu ce va rasfatam la ceas aniversar.

Sa continui povestea ultimelor zile. Sambata am fost la Dance Masters 2010, dupa ce in prealabil am mancat bun la Capitan, un restaurant libanez. A fost foarte frumos. Colorat, rochii superbe, dans de top.

Duminica am strans gasca la noi si Dani s-a ocupat de un gratar. S-a lasat cu 6 ore de somn in acea noapte.

Ieri nu vreau sa comentez, dar a fost o zi groaznica, care mi-a atins sufletul, mai ales ca am fost implicata. Si sunt si voi fi. S-a rupt ceva si eu sunt spectator mut si impietrit. Dar asta este viata si noi trebuie sa invatam sa o iubim, ca doar una avem.


Comenzile Soap Mill curg pe banda rulanta, saptamana viitoare apare un articol in MedicpentruTine.ro, mai ales mamicile cred ca vor fi interesate de el. Si, bineinteles, un concurs. :)

La inceputul lui aprilie mai lansam doua tipuri de sapunuri naturale, unul special pentru copii (sub 4 luni fara uleiuri esentiale si peste 4 luni cu uleiuri esentiale) si unul pentru iubitoarele de flori; puteti citi mai multe despre acestea aici: sapun copii si sapun trandafiri.

Mamicile cu blog-uri primesc 10% discount la sapunul natural pentru copii daca au in blogroll acest blog sau blog-ul Sapun Natural. Comenzile se primesc direct pe Shop-ul Soap Mill, dar cu mentiunea la "nota clientului" ca sunteti mamica cu blog-ul x, la telefon 0744.132.796 sau pe mail comenzi[at]soapmill.ro.

Tot pentru copii avem doua produse noi, ulei de corp si ulei de masaj. Gasiti mai multe amanunte aici.

Pentru mamici, avem tot un produs nou, aici aflati despre ce este vorba.

Acum va las, deoarece despre Mariuca vreau sa vorbesc intr-un post separat, sper sa am si cateva fotografii. Camera mea foto este stricata, asa ca trebuie sa apelez la una de-a lui Dani.

Niciun comentariu: