Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 22 decembrie 2008

A fost Banica, a fost extraordinar!



Poza de mai sus este luata de pe site-ul oficial al lui Stefan, www.stefanbanicajr.ro

Am fost la toate concertele lui Stefan de la Sala Palatului, exceptie facand 2: anul trecut, cand eram insarcinata in ultima luna, si acum 4 ani, cand am avut piciorul in ghips. Sunt membru in fun club-ul lui din 1993, cred ca mai am chiar si card-ul original printre lucrurile din copilarie. Ei, n-am mai "activat" de prin liceu, dar acum activez la concerte sau cand ii cumpar cd-urile.

Concertul de aseara a fost magnific, ca de obicei. A avut 3 melodii in duet cu Dan Bittman, un gospel in memoria Ancai Parghel - "Why me, Lord?" si un invitat care a cantat la vioara, din pacate nu i-am retinut numele, foarte bun.

Eu si cu mami ne-am ridicat in picioare, am dansat, am cantat, ne-am distrat! La sfarsit eram epuizate, ma gandesc cum era Stefan, tinand cont ca a fost al 6-lea concert consecutiv, dar am plecat fericite de acolo. I-am vazut pe Robert Turcescu si Mihai Petre, am luat un Lipton Verde in drum spre masina si am discutat pana acasa cat de bine ne-am simtit, cum - iarasi! - a facut show in adevaratul sens al cuvantului si am spus ca si la anu' vom fi tot acolo!

Niciun comentariu: