Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 19 decembrie 2008

Iupiiii, avem un avocat in familie!

Si a venit si vestea cea mare, ca un frumos pre-cadou de Craciun: Cris a luat Baroul si este, de astazi, avocat-stagiar!!! Este o incununare frumoasa a multor ani de invatat, tocit pe burta, pe coate, stres maxim la examene, o facultate, un master si un copil! La acest examen s-au prezentat 1.101 persoane, iar ea este una dintre cei care au luat!

Sunt very, very happy, am tipat de bucurie impreuna cu Dani, cand ne-a dat vestea. Au fost niste luni extrem de grele pentru ea, cand, ca noi toti, in conditii de stat ore in sir numai in casa si invatand, a avut momente in care a vrut sa renunte. Dar si-a vazut de treaba, a insistat sa invete legi peste legi, a dat la 5 materii, cu 'fo 3.000 pagini in total, si ne-a aratat ce inseamna hotarare si determinare!

Uau, linisteeeeeeee... o aud cum imi spune sa nu o mai laud atat, ca deja vede pinguini pe monitor!!

Angajeaza-ti un avocat sa ii dea in judecata!!!! =))

PS: urarea de mai jos, de pe site-ul www.baroul-bucuresti.ro iti este si tie adresata, Cris!

A N U N T

Cu ocazia Sarbatorilor de iarna Consiliul Baroului ureaza membrilor Baroului Bucuresti

LA MULTI ANI SI MULTA SANATATE !
si anunta reluarea activitatii la data de 05 ianuarie 2009.


D E C A N

Av. Ion ILIE-IORDACHESCU

Un comentariu:

Lala spunea...

Cretulino trimite-i si de la mine o felicitare mare, mare . Stiu ce greu e si cata munca depui. Eu l-am dat de multisor , plus un definitivat dar n-am uitat cat mi-am tocit mansetele. Sa isi pastreze entuziasmul, v-a avea nevoie :)
Felicitari!