Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 15 martie 2009

Extinderea orizonturilor

Nu stiu altii cum sunt... dar eu, cand vine caldura, ma simt alt om. Nu imi place soarele, chiar am alergie la propriu, oricat de putin as sta in soare, dar este cu totul altceva cand e cald si frumos. Mi se extind orizonturile, dupa cum spuneam in titlu. Imi vine cheful sa fac diverse lucruri, sa ma ocup de gradina, sa plantez, sa ud, sa ingrijesc plantele, sa stau cu Mariuca afara toata ziua, sa jucam un ping-pong, sa facem un gratar...

Acum am pregatit o paine cu struguri si scortisoara, sper sa fie buna! :D, Mariuca doarme si ma pregatesc sa ud toate plantele si florile din casa. Apoi, cand se trezeste, sa iesim impreuna sa udam trandafirii, bulbii si zorelele plantate zilele trecute. Daca aveti timp si va intereseaza subiectul, sau vreti sa vedeti fotografii cu trandafirii de anul trecut, puteti sa treceti pe la celalalt blog. In vizita... Evident, dau o cafea si un suc. Hehehe!

De maine ma voi ocupa intens de doua job-uri dragi mie si aproape de suflet: definitivarea primei carti pe care am scris-o si partea media a proiectului lui Dani. O sa va spun in curand si voua despre ce e vorba, ca e interesant si unic in Romania, asa ca, probabil, voi avea mai putin timp la dispozitie. Insa sunt in zona... lasati mesaje sau comentarii, trimiteti mail-uri, mess-uri daca va e dor de mine.

Niciun comentariu: