Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 15 martie 2009

X din 99 lucruri

Am preluat leapsa de la Iulia, dar am zis sa nu le mai scriu pe toate inca o data, ca toate fetele le au pe toate pe blog-uri. Asa ca am pus doar lucrurile pe care le-am facut si o sa vedeti ce a iesit!

1. Started your own blog - am chiar doua!
2. Slept under the stars - de multe ori
3. Watched a meteor shower - acum 2 ani, cu Dani si ai mei, in curte, la ora 2 noaptea, ascultand rock 'n' roll
4. Climbed a mountain - de multe ori
5. Held a praying mantis - evident
6. Sang a solo - de nenumarate ori
7. Watched a lightning storm at sea - superba priveliste
8. Grown your own vegetables - absolut, vreti si voi?
9. Slept on an overnight train - cu foarte multi ani in urma
10. Had a pillow fight - cu prietenele mele din copilarie si cu Dani
11. Taken a sick day when you’re not ill - ooooooo, p-asta n-ati auzit-o de la mine!
12. Built a snow fort - in spatele blocului
13. Held a lamb - e foarte haiosel
14. Gone skinny dipping - ups!
15. Seen a total eclipse - si de soare si de luna. Am chiar si moneda aniversara de la eclipsa totala de soare de acum 10 ani
16. Watched a sunrise or sunset - amandoua, de multe ori, iar apusul in vad in fiecare seara din living
17. Had enough money to be truly satisfied - sunt usor de satisfacut la capitolul finante
18. Gone rock climbing - si mai vreau!
19. Sung karaoke - cu public, da, ce va mirati? Erau beti toti!
20. Walked on a beach by moonlight - romantic, intr-adevar
21. Been transported in an ambulance - din pacate, cand m-am ars pe piept
22. Kissed in the rain - la romancierilor si au trecut 13 ani de atunci
23. Gone to a drive-in theater - aici nu sunt absolut sigura, dar parca...
24. Taken a martial arts class - am centura albastra in kung-fu
25. Served at a soup kitchen - iap!
26. Got flowers for no reason - multe
27. Saved a favorite childhood toy - 3 papusi in miniatura, cu parul lung pana la calcaie - una bruneta - Silvia, una roscata - Cristina si o negresa pe care nu mai imi aduc aminte cum o cheama.
28. Eaten Caviar - si as mai manca
29. Broken a bone - mda... de mai multe ori. Dar in engleza e "fractura", eu am interpretat ca entorsa.
30. Been a passenger on a motorcycle - am si condus o motocicleta, pe langa ca am fost pasager. Imi voi lua si carnet, daca ma va lasa Dani, hehe!
31. Bought a brand new car - da
32. Had chickenpox - pai n-am avut toti?
33. Met someone famous - mai multe persoane faimoase, vedete, cum se zice pe la noi. Chiar multe, unele misto, altele mai putin.
34. Joined a book club - online book club, sa fim "precise".
35. Had a baby - Mariucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
36. Owned a cell phone - doar unul???
37. Been stung by a bee - cand ne jucam cu albine si le legam ata de papiota de picioruse si ele zburau, iar ne tineam dupa ele

37 din 99 pana la 30 ani. Adica 37%. Eu zic ca e bine, tinand cont ca multe dintre ele nu puteau fi facute inainte de 18-20 ani. Deci in 10 ani am facut o groaza de lucruri! Wow, imi place si sunt mandra! Si partea cu "had a baby" e cea mai tare!

2 comentarii:

Anonim spunea...

care sunt cele 99? ca tare curioasa sunt !!!

Cris (nasa)

Unknown spunea...

You've got mail!!!!