Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 23 septembrie 2009

Omida mancacioasa!

In ultima vreme suntem inconjurate de mici omidute. Care mai de care mai interesante. Mariuca are o omida care stie multe - canta si vorbeste, are luminite - de la Fisher Price (i-a cumparat Dani inainte de concediu si bine a facut, ca a fost de senzatie!), iar acum am primit o omida care mananca, creste mare si se face un superb fluture. Dar sa va spun despre ce e vorba...

Cartea Copiilor are o serie de carti scrise de celebrul autor Eric Carle. Cea pe care o avem noi se numeste "Omida mancacioasa". In primul rand, cartile se pot comanda simplu si usor pe net, ba chiar aveti si reduceri, din ce am vazut eu acum... Plus ca la aceasta omiduta exista si planse de colorat, care se pot downloada in format pdf.

Sa va povestesc aventura noastra, pentru ca e foarte haioasa. Am deschis cartea impreuna cu Mariuca. Prima pagina e plina de bile colorate. Parca erau cele pe care le avem noi in cada. Iar de la a doua pagina incepe aventura: LUNAAAAA! Cu asta, Mariuca a fost cucerita total si iremediabil. Orice carte normala ar trebui sa aiba o luna pe undeva. De fapt, daca stau sa ma gandesc bine, orice lucru, oricat de mic, ar trebui sa aiba o luna. Numai a lui.

Trecand peste culorile foarte frumoase, dupa 2 pagini a intervenit si interesul meu. Cateva mini-pagini explica ce si cat a mancat omiduta, adica un mar, doua pere si asa mai departe.

Ce pot sa va spun... cartea este altfel. De la format pana la culori, de la ideea simpla, dar atractiva pentru copiii mici si nu numai.

Tot am incercat sa o prind pe Mariuca cand o citeste, dar nu am reusit. In fotografii. Sau in filmulete. Mai ales ca e foarte amuzanta partea cu numaratul. Ea reuseste sa numere pana la 3 singura, dar stie si patru sau cinci.

Ce mi-a placut la aceasta editura, Cartea Copiilor, pe care am descoperit-o de curand, este ca au tot felul de carti educative, de genul cartea cu numere, cartea culorilor si multe altele. Iar pentru mine si pentru celelalte mamici, online-ul e de baza atunci cand te decizi sa cumperi ceva. Daca ne combinam mai multe fete, luam si reducerea. Asa ca daca vreti sa cumparati ceva de la ei, sa ma anuntati, ca vreau si eu!

3 comentarii:

Gingasia spunea...

Succes la targul urmator, daca nu plecam din Bucuresti dam o fuga!

Poate te intereseaza:
http://bravonet.ro/blog/cele-mai-ciudate-sapunuri/2009/09/23/

Unknown spunea...

Multumim mult de urari! Te asteptam, se pare ca va fi foarte frumos afara!

Mercic de link, m-au amuzat unele forme. Cel Tetris e banal, dar cel cu manute e haios rau! A, si cel in forma de joystick de Xbox mi-a placut. Dar culorile acelea nu se pot obtine decat cu chimicale. Din pacate.

Rami spunea...

Am primit sapunul.Miroase foarte frumos si are o textura asa de fina.
Azi l-am primit si l-am incercat repede.
Mersi inca o data si succes in continuare cu sapunurile.E cu adevarat ceva nou si bun.