Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 5 noiembrie 2009

Mamei nu-i place sa faca lucrurile de doua ori

Iar eu, ca orice mama care se respecta, detest sa fac lucrurile de doua ori!

Pana astazi! :))

Mariuca si-a descoperit o noua pasiune, care mi-a adus amintiri din copilarie in prim-plan. S-a apucat sa scrie pe pereti cu creionul. Toate bune si frumoase. Pe noi ne-a busit rasul, Dani i-a zis ca n-are voie, noi fiind afara la cafea, ea a continuat. Cand eram eu mica... :)) desenam pe peretele de langa patul meu. Iar apoi, ca sa nu se vada operele de arta le acopeream cu postere cu Michael sau Guns. Sa arate frumos!

Am intrat in casa, m-am apucat sa sterg picturile a la Rembrandt si am intrat in birou sa verific mail-ul. Am auzit un strigat victorios din hol, m-am ridicat de la laptop si am vazut de ce se bucura Mariuca. Reusise sa umple la loc peretele alb si curat ca lacrima, ca doar avem lavabila! Ca atare, am zis sa ii iau obiectul muncii, dar am lasat peretele desenat. Uite de-aia!

Apoi s-a terminat programul masinii de spalat vase, m-am dus sa deschid usa si sa scot farfuriile, cand am descoperit ca pastila era in folie, pe fundul masinii. In mod normal, ca ceva sa se topeasca, trebuie scos din folia protectoare. Right?? Asa ca am mai pus o data masina de spalat la lucru. Sa-i dau de treaba, sa-si merite banii!

Am pus mana pe telefon sa ii impartasesc lui Dani "i-realizarile" mele de azi si uitandu-ma pe fereastra am observat perdeaua pe care am spalat-o acum vreo 5-6 zile. Era la uscat pe sarmele de la ai mei. Numai ca de atunci a si plouat de cateva ori, s-a depus praf pe ea, asa ca trebuie sa o mai spal o data.

Iar maine, ca sa continui cu seria dubla, voi face doua RMN-uri, ca e ieftin! Ca la sapunurile noastre, am primit un discount de cantitate. De la 9 milioane la 7, fara substanta de contrast, si de la 12 la 10 cu substanta de contrast, daca e cazul. Partea haioasa este ca trebuie sa imi dau jos toate accesoriile metalice, sa nu cumva sa raman lipita vreo doi ani de magnet. Bratarile ca bratarile, ca sunt multe, dar le pot scoate usor, in schimb trebuie sa dau jos si verigheta. Si aici e posibil sa avem o problema. A, si va dura intre o ora si 4 (patru!!!) ore. Si trebuie sa stau nemiscata intr-un spatiu stramt si rece, cu zgomot puternic, doar intr-un halat subtire. Ca-n filme!

Macar imi scot parleala si duminica plecam la munte! Noi trebuie sa achizitionam cosuri penttru cadouri, asa ca iesim toata gasca la plimbare.

Daca am timp sambata, va povestesc aventura de la RMN, daca nu, atunci pe luni! Cred ca va fi o experienta interesanta.

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

Dar pentru ce e RMN-ul?

Ceska777 spunea...

Si nu pui o poza cu pictura murala a Mariucai? :-)

Ceska777 spunea...

Si nu pui o poza cu pictura murala a Mariucai? :-)

Unknown spunea...

Am discopatie vertebrala lombara. Si trebuie sa aflu daca e ceva mai grav de atat sau sa imi confirme diagnosticul.

Poze..... greu! Nu am card-ul acasa, dar o sa incerc sa realizez niste fotografii. :)