Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 17 decembrie 2009

Un gest frumos... incredibil de frumos!

In primul rand, voi posta mai jos un anunt, ca este extrem de important. Simona este de-a noastra, din familia largita, asa ca merita sa va rapiti 1 minut din timpul pretios pentru a citi acest anunt.

Apoi, poate pe seara, o sa va povestesc aventurile noastre din ultimele 2 zile, de pe drumurile patriei.


"Dragii mei,


Va solicit bunavointa in ajutorarea copiilor de la Sectia Oncologie de la Spitalul Fundeni - Bucuresti.

Impreuna cu colegi din birou am hotarat sa strangem bani pentru a cumpara medicamente necesare.

Banii se vor strange pana la data 19.12.2009 in contul meu in RON deschis la BCR

IBAN: RO05RNCB0092004218860001

titular: Ioana Simona Popescu explicatii: “DONATIE SPITAL”

La sfarsit voi pune la dispozitia tuturor extrasul de cont referitor la perioada in cauza, ca sa nu existe suspiciuni.

In sensul acesta, va invit sa participati cu o suma la alegere pentru ca sa ii ajutam pe copiii suferinzi de cancer.

Va rog sa transmiteti acest mesaj si altor cunoscuti, ca sa reusim sa strangem cat mai mult.

MULTUMESC!

Simona

PS: Mai jos gasiti e-mailul Dnei Maria Constantinescu – care se ocupa de aceasta actiune, cu explicatii:



From: Maria Constantinescu [mailto:Maria.Constantinescu@enea.com]

Sent: Friday, December 11, 2009 9:57 AM

To: Simona Ioana Popescu

Subject: RE: donatie pt Spital


Draga Simona,

Actiunea noastra a inceput ad-hoc anul trecut pentru Spitalul Fundeni. Din suma stransa – destul de mare – vreo 200 milioane vechi – am cumparat: medicamente, rechizite, fructe, iaurturi etc.

Tot ce s-a luat anul trecut s-a luat cu chitanta si factura. Le-am pastrat si ti le pot arata – daca vrei.

Pentru anul asta – pentru ca obiectele mari deja s-au luat, am cerut o cotatie pentru costul medicamentelor.

Am primit ca si pret estimativ suma de 4500 ron pe care cred ca o avem deja de la un donator.

In cazul in care se mai strang bani – eu as vrea sa mai suplimentam numarul medicaementelor cumparate, pentru ca la Fundeni e nevoie oricand de ele.

Si anul acesta, tot ce se va cumpara, se va lua cu factura si chitanta, si desigur le putem scana si vi le vom trimite.

Pentru ca nu ne cunoastem personal, imi e foarte greu sa va cer sa aveti incredere in noi. Si de aceea, daca veti alege sa nu participati cu bani, nu se va supara nimeni.

Poate ne puteti ajuta cu jucarii, rechizite, carti sau jocuri pe care le putem pune in pachete copiilor.

Copiii sunt in numar de aproximativ 150 si au varste intre 0-18 ani."

Niciun comentariu: