Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 11 decembrie 2009

The mouse is in the house!

Azi-noapte m-am simtit ca Tom. Cum care Tom? Tom, pisica, care il alearga pe Jerry, soricelul.

Acum vreo cateva zile am vazut un desen animat cu Tom si Jerry. Varul lui Tom vine in vizita la el si il intreaba daca sunt soareci prin zona, pentru ca lui ii este ffffoarte frica de ei. La un moment dat, statea pe fotoliu si tremura.

Asa stateam eu azi-noapte la 2, pe scaunul de bar, tremurand de frica unui soricel, in timp ce Dani cu Dragos il cautau injurand prin canapea.

Oooo, da, ati citit bine! Il cautau in canapeaua noastra frumoasa si portocalie, din piele. Asta dupa ce l-am chemat de urgenta pe Dragos de acasa, ca urmare a unor zgomote suspecte pe care le auzisem. Si tot asta dupa ce l-am chemat de urgenta pe Dani de la birou, pentru ca mie imi era prea frica sa il caut si oricum nu puteam ridica canapeaua cu Dragos.

Bilantul orei 3 dimineata: soricelul a scapat din canapea, dar a intrat la loc, ca s-a speriat de Dochia (Na, ce vreti? Chemasem intariri!!), canapeaua este pe terasa, afara, pe o masa de plastic si soricelul nu se stie unde e. La ce e buna o pisica la casa omului!!!! Da' sa nu fie ca varul lui Tom sau ca mine!

Maine dimineata vom continua evacuarea fortata a soricelului, care intre noi fie vorba, nu e deloc amuzant ca Jerry. Ba mai mult, scoate niste sunete absolut enervante si lasa diverse chestiuni pe unde nu te astepti.

A, am uitat sa va spun! A avut loc si operatiunea "gazarea", dar fara succes! Nici macar un succes pe termen scurt si limitat. Dar relicva roiului de muste de pe timpul verii s-a simtit putin ametita. In schimb, soricelul ioc!

Cred ca frica mea are radacini puternice in copilarie, ca orice chestie psihologica de altfel, cand o vecina de bloc a iesit cu hamsterul ei afara, noaptea, iar eu l-am calcat din greseala, pentru ca nu l-am vazut. A fost groaznic, dar daca ma intrebati acum, pe musafirul nostru l-as fi calcat in picioare aseara, numai sa scap de el din casa!!!!

Concluzia?? Don't let the bugs bite or crawl into your couch!!!

Niciun comentariu: