Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 21 decembrie 2011

Blonda non-creata

Pentru curiosi, de-abia acum am reusit sa descarc fotografiile de pe camera facute la inceputul lunii august, in concediu. :))

Cizmarul n-are pantofi, nu-i asa?


Aici eram dupa piscina, in curte. Mariuca, ca eu eram cu aparatul in mana.

Cateva fotografii din septembrie, cred, cu Mariuca si noile ei achizitii, o pereche de role, cu casca, cotiere, genunchiere si palmiere. Cu mov. :) Culoarea ei preferata.


Concediul l-am inceput la Bica si la Bicu, cu o plimbare cu telegondola.



A urmat apoi o plimbare cu poneiul si distractie in parc.


Continuarea...? Patru parcuri nationale, Ceahlau, Rodna, Apuseni si Retezat, partial cu cortul, partial la vile.

Ceahlau. Am urcat pe munte, ne-a plouat, ne-am jucat, am ras si am dormit pentru prima oara in cort. Mancarica de cartofi a fost incredibila, iar cafeaua la fel.



Spre Cabana Fantanele. Urcus de vreo 2 ore, Mariuca a rezistat eroic, pentru prima ei ascensiune montana. Sus am mancat o ciorba excelenta si am admirat privelistea din Ceahlau.


Rodna, la vila cu piscina si teren de joaca.


In Pestera Ursilor, in Apuseni


Spre Pestera Scarisoara, pe ATV.


Spre Pestera Scarisoara, pe scari. Eu si Mariuca in pull-over, Dani in maneca scurta. ;)


Si finalul, in Retezat. De unde am adunat menta salbatica, ce ne-a parfumat masina pe intreg drumul de intoarcere.

4 comentarii:

Lucia Popa spunea...

Foarte frumoase pozele !

Unknown spunea...

Multumim mult, adevarul este ca fotografiile sunt frumoase, pentru ca se vede ca ne-am distrat, am ras si ne-am plimbat! :)

ff spunea...

ce fetita frumoasa ai! Lovely pics!

Unknown spunea...

Thanks! ;) E frumoasa, nu seamana deloc cu mine, nu-i asa? :))