Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 26 decembrie 2011

Craciunul cu un mic omulet-mare!

In Ajunul Craciunului, in timp ce eu si cu Buni eram la cumparaturi, Mariuca si cu Dani au impodobit bradul. Cu globuri si decoratiuni realizate de Corina, cu beteala si luminite.

Seara eu m-am apucat sa pun la marinat, pentru a doua zi, friptura de porc si sa pregatesc salata boeuf. Iar cei doi spiridusi au pregatit cozonacii. Care, intre noi fie spus, au fost absolut deliciosi!!!



Cadouri...? O multime! Mos Craciun a fost darnic si bun, a inceput de miercuri, odata cu serbarea de la gradinita. Mariuca a spus toate poeziile, a cantat toate cantecele, iar noi am plans cand a iesit in fata clasei si a spus tare si raspicat cele doua poezii individuale. Profesorul de dans a venit sa arate ce au invatat (macarena si ole), profesoara de engleza la fel, iar la sfarsit Mosul i-a adus-o Mariucai pe "Hello, Kitty" mare, imbracata in mov. Mai avea una mica, acum are doua. :)

Vineri a venit curierul cu cadourile de la Bica si Bicu, cizmulite de domnisoara cu ciucuri. Si o haina mov, evident. :) Iar ieri a primit un telescop, o sera si astazi va primi roata olarului.

Eu am fost la fel de cuminte si am primit o caseta de bijuterii realizata si pictata de Corina, o bluza si saptamana aceasta un nou telefon.

Mos Craciun exista, doar v-am spus asta! :)

Micul omulet vorbeste, participa, pune intrebari si se manifesta exact asa cum orice parinte doar viseaza la primul Craciun cu un bebelus in brate. Este absolut incredibil cum trece timpul, cum copiii nostri cresc si cum se dezvolta frumos!

Va dorim sa aveti un Craciun de poveste, un Revelion minunat si un 2012 excelent! La multi ani!

Un comentariu:

Loredana spunea...

La multi ani si voua!
Sarbatori frumoase sa aveti!