Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 15 iunie 2012

Cea mai tare serbare - ever!

Stiam de la mamica care mi-a recomandat gradinita noua a Mariucai ca serbarile costa ceva banuti, dar sunt cele mai tari serbari. Si a avut dreptate!

Mariuca se duce la gradinita noua fix de acum o luna, de pe 15 mai. Astazi au avut serbarea de sfarsit de an scolar oficial. Este la program scurt, pana la 12.30. Apoi o iau acasa, mananca si se culca. Astazi, odata cu serbarea, a avut program special. A mancat la pranz cu toti copiii si a dormit cu ei. A fost foarte incantata!

La 4.30 ne-am dus cu totii la gradinita. O curte imensa, de 1.500 metri patrati, cu scaune aranjate frumos ca la teatru, sub copaci. Umbra si foarte placut, chiar daca afara erau 31 de grade. Scena a fost foarte frumos amenajata, cu cortina, baloane, flori si multe altele.

Au intrat copiii de la grupa mare si Mariuca printre ei. Imbracata intr-o rochita roz, cu aripioare de fluturas. Foarte atenta, si-a ocupat locul desemnat. Cand i-a venit randul, a spus frumos poezia cu fluturasul la microfon si pana atunci a cantat toate cantecelele si a spus poeziile la comun.

Dupa o ora si jumatate, toti copiii au primit cadouri, prajituri si suc natural si au intrat in scena animatorii.

Ne-am dus ca la teatru. Nu am alergat dupa costum, Dani nu a venit dupa el cu ditamai geanta cu aparate foto. Am stat toti relaxati pe scaun, am apaludat, am plans si am sarbatorit alaturi de Mariuca si de ceilalti parinti si copii.

Saptamana viitoare primim dvd-ul cu filmul si fotografiile de la serbare si ramanem in suflet cu amintiri dragi si foarte frumoase.

Asa trebuie sa arate o serbare ca la carte, muncita si deosebit de organizata! Sunt extrem de fericita ca am ales aceasta gradinita!

Ca idee, daca va intereseaza o gradinita aproape de Drumul Sarii, pe strada Petre Ispirescu, aici gasiti mai multe detalii www.alexandrakids.ro. Si daca va intrebati, casutele sunt din lemn, vopsite ecologic cu vopsea pe baza de apa, Kalman se numesc.

Niciun comentariu: