Astazi sunt inspirata si scriu 2 post-uri... Tocmai ce am terminat de citit http://www.jocurban.ro/injoaca/2012/09/o-vizita-virtuala-in-fabrica-danone/, pe blog-ul Clarei.
Trebuie sa cititi si voi acest post. Si ca sa intelegeti de ce trebuie, va ofer un preview: "Spuneţi-mi, mai bine, despre ce conţine un produs lactat cu adaosuri,
nu despre ce nu conţine un iaurt natur! Nu conţin coloranţi şi
conservanţi, am înţeles. Unele dintre produse conţin chiar “fructe
naturale” (într-un procent “covârşitor” de 2,7%)! Sublim. Dar spuneţi-mi
ceva şi despre acele “arome identic naturale”, despre “îndulcitori”,
despre “stabilizatori”, despre cele 10 miliarde de fermenţi din Actimel
(asta îmi aminteşe de celebrul ” omoară 99% dintre bacteriile
cunoscute” dintr-o altă reclamă), despre tipul şi provenienţa
vitaminelor adăugate în aceste produse…"
Concluzia? Parca as fi scris eu! :))
Eu nu am vazut / citit campania, doar un singur post, nu mai stiu pe ce blog. Dar dupa ce am citit acel post "lung cat o zi de post" :D, singura intrebare care mi-a venit in minte a fost "si ce te asteptai sa gasesti intr-o fabrica de lactate?". Doamna bloggerita-socant-de-fericita spusese la inceput ca se astepta sa gaseasca tevi ruginite si/sau sparte, miros de mucegai si altele. Si ca a fost mirata de curatenia si de aspectul de spital.
Despre asta cu spitalul, acum nu stiu ce sa zic... la Giulesti nu mancai de pe jos si ne spalam singure toaleta. Si eram lauze... dar n-a plecat niciuna bolnava de acolo.
Campania, ca am inteles de la Clara ca au scris mai multe mamici, este bine gandita si atent executata, se pare. Cand le spui oamenilor ca pot scrie orice, de bine sau de rau, intri si tu in normalitate. Nu poti cenzura opiniile si nici nu este indicat. Daca cineva scrie de rau despre tine, asta nu inseamna nimic, doar ca ai un client nemultumit. Nu exista 100% clienti fericiti, fie ca ai 10 clienti, fie ca ai 10 milioane.
Revenind... cititi cu ochii, decideti cu capul si, la naiba!!, cititi etichetele si ingredientele tuturor produselor, atat alimentare, cat si cosmetice!!!!
2 comentarii:
Mulţumesc, Silvia, pentru susţinere.
Cred că întrebările pe care ni le punem cu toţii sunt de un bun-simţ elementar... :))
Şi pe mine m-a frapat cum un părinte merge în vizită la o fabrică de lactate a unei companii lider de piaţă, aşteptându-se să găsească acolo numai paragină şi mizerie... Mai departe, cum toţi vizitatorii s-au aşteptat la acelaşi lucru, de vreme ce ulterior au fost atât de impresionaţi de condiţiile de acolo, încât n-au mai contenit a scrie despre asta? :))
M-am simţit ca în copilărie, pe vremea comunismului, când noi eram obişnuiţi să nu avem nimic şi atunci când cineva se întorcea din străinătate şi povestea ce wc-uri curate şi moderne sunt în benzinăriile din germania, ascultam toţi înmărmuriţi, cu gurile căscate... :P
Dar suntem noi paranoice, acuzând nişte dedesubturi ale acestei poveşti. :P
Cu mare drag, apreciez un post bine gandit, bine formulat si bine argumentat! :)
Nu exista dedesubturi, este o fabrica la standarde internationale de igiena si curatenie. Mie una mi se pare logic sa fie asa.
Dar imi aduce aminte de ce a spus Teo odata, cum ca nu ar putea face niciodata reclama unui produs in care nu are incredere. Campania, dupa cum am spus, este ff bine gandita si realizata. Doar ca mesagerii au fost prost alesi. "Eu nu cumpar Danone, dar fabrica e mega curata si totul sclipeste!" Sau vorba aceea, daca taceai, filosof erai! :)
Trimiteți un comentariu