Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 7 mai 2015

Scrisoarea copilului obligat să doarmă singur

Prăjesc niște cartofi cu usturoi și mă pregătesc de o salată cu rucola. Din când în când, adică de vreo 2-3 ori pe an, prăjesc cartofi, cârnați polonezi și mă arunc într-un Bailey's. Asta dacă vă grăbeați să generalizați. :D

Așteptând să îi întorc, pe ei - cartofii, dau cu ochiul peste un articol care a generalizat urât, care probabil a generat milioane de râuri de lacrimi din partea mamelor și care a provocat numeroase suspine de genul "sunt o mamă denaturată".

În acest articol este vorba despre un copil / bebeluș care nu poate vorbi, dar prin penița unui mare scriitor a transmis gândurile sale legate de dormitul singur, în patul lui, asta după ce a adormit numai în brațele mamei sale. Iar ilustrația a fost de mare efect, cu fotografia de mai jos. Se pare că i-a sensibilizat pe mulți, articolul fiind preluat de o grămadă de site-uri, de cancan și nu numai.


Așa că astăzi m-am gândit să scriu și eu mai multe scrisori și să le trimit celor mai importante publicații din România:

- scrisoarea copilului obligat de mama sa să fie spălat pe păr, uscat cu phoenul și apoi pieptănat. Aici pot scrie inclusiv despre copilul de 36 ani cu păr afro obligat de mama sa să fie pieptănat. Se lasă cu urlete, atât am de spus!

- scrisoarea copilului obligat de mama sa să mănânce o supă fără gust. "După ce am fost ținut la sân, acum mă obligi să mănânc broccoli?"

- scrisoarea copilului obligat de mama sa să meargă la grădiniță ("după ce ai stat 2 ani acasă, acum vrei să scapi de mine?!"), să învețe să folosească olița ("nu mai ai bani de Pampers?") sau a copilului obligat să mănânce legume. Pentru că, nu-i așa?, "legumele sunt bune pentru tine".

- poate am să scriu și scrisoarea copilului care a primit un cadou greșit de la Moș Crăciun, din lipsă de fonduri sau inspirație.

- și am să plusez cu scrisoarea copilului a cărui mamă i-a rupt foaia din caietul de română pe motiv că a scris oribil.

Concluziile le trageți voi, pentru că acest post sigur nu va deveni la fel de viral ca cel de pe Unica.ro. În cazul în care aveți nevoie de alte încurajări, vă rog să citiți acest post.

Niciun comentariu: