Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 12 mai 2015

Concursuri de ciclism pentru MTB

Pe ploaie, pe vânt, încerc să mă țin de treabă și să merg minim 6 km. pe zi. Nu să mă plimb, ci să trag tare pe drumuri de țară, cu pietriș, pământ, iarbă, gropi, să scot o medie bună și să mă autodepășesc. Zi de zi îmi creez noi trasee în jurul casei, descopăr drumuri sinuoase prin pădure sau prin câmp și sunt extrem de fericită.

După Road Grand Pink, am prins gustul competițiilor de ciclism, așa că m-am înscris la încă două concursuri, de data aceasta speciale de MTB. Primul va avea loc pe 23-24 mai la Comana; acolo am ales traseul Bujorilor, de 19 km.

Al doilea concurs va avea loc pe 31 mai la Cernica și am ales traseul de 25 km. Deviza acestui concurs este "pedalez, mă distrez, donez!". Inițiat de Asociația Help Autism și BikeXpert în 2013, Rocket Bike Fest a strâns în cele 4 ediții organizate, peste 2.000 de concurenți, 3.500 de participanți și 15.000 Euro. Banii au fost folosiți pentru continuarea Programului Național de Diagnostic Precoce, Evaluare Psihologică și Intervenție Timpurie în Autism. Rocket Bike Fest a însemnat șansa spre recuperare pentru mai bine de 200 de copii cu tulburări din spectrul autist și a fost desemnat “Proiectul de voluntariat al anului 2013 în domeniul sport și recreere” la Gala Națională a Voluntarilor.

Miza mea, pentru ambele concursuri, este să obțin cel puțin o medie de 12,5 km. pe oră, adică să îl termin pe primul într-o oră și jumătate, iar pe al doilea în două ore. Să îmi țineți pumnii! :)

Am și fotografii! Aici eram complet echipată, ploua mărunt și mă pregăteam de un traseu de 8 km. Pelerina este excelentă și, cu toate că am cumpărat-o pentru ploaia din Londra, merge și la noi! ;)


Un apus care m-a oprit din plimbarea de seară


Fotografie realizată cu câteva minute înainte să fiu nevoită să conduc cu vreo 25 km. pe oră, pe drum de țară, într-o goană nebună pentru integritate. :)) Și nu glumesc! La cinci minute după ce am făcut acest popas, m-au alergat doi câini imenși preț de vreo 5 (extrem de lungi) minute, timp în care dădeam ca nebuna la pedale și urlam "marș de-aici!". Când am crezut că am scăpat, am realizat că trebuia să mă întorc pe același drum. :)) Sunt ok, n-am pățit nimic. Acum știu că acel drum nu a fost o idee bună.


Același apus, dintr-un alt unghi


Noua achiziție, un mp3 player mov, care se conectează la laptop cu usb. Are 4 gb, radio și funcție de înregistrare (reportofon). Youtube-ul de pe telefon ține deschis ecranul și mi se termina bateria imediat. Așa că am fost nevoită să trec la next level. Acum sunt complet mulțumită de toate dotările pe care le am, pentru bicicletă și nu numai! Tot să pedalez! ;)


Niciun comentariu: