Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 13 iulie 2015

Paste cu hribi și bureți

Mi-a trimis mama hribi, bureți și ce-or mai fi pe-acolo. Ciulama știu să fac, dar nu voiam acum, așa că m-am pus pe căutat o altă rețetă. Nu am găsit decât una singură, să îi amesteci cu usturoi și pătrunjel. Așa că m-am hotărât să creez eu una. Așa cum am făcut și cu rețeta de calamar cu ciuperci, inventată tot de mine.

Aceasta, însă, este mult mai simplu de realizat. Se fierb pastele cu puțină sare, se pun la scurs. După ce s-au scurs, se adaugă două ouă crude și se amestecă până se omogenizează.

Între timp, hribii și bureții se pun la prăjit în ulei de floarea soarelui (doar dacă i-ați fiert înainte!) până se maronesc. Când încep să se închidă la culoare, se adaugă o căpățână de usturoi și se mai lasă câteva minute.


Se scurg de ulei și se adaugă peste paste. După ce se amestecă, se condimentează cu sare, piper, rozmarin și se completează cu pulbere de usturoi, dacă este necesar.


La final, se presară brânză rasă pe deasupra și se servește cald. Eu am amestecat brânza, pentru că am adaugat din belșug! ;)


Îmi place foarte tare că acest fel de mâncare se poate mânca atât cald, cât și rece.

Poftă bună!

Niciun comentariu: