Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 21 ianuarie 2009

Muzica am vrut, muzica am capatat!

Imi place muzica la nebunie! Ascult de dimineata pana seara Smart FM, uneori imi pun un cd in mp3 player, alteori ascult de pe net. Am un radio in living, unul in camera la Mariuca si unul in camera la noi. Adica, sunt disperata! Hehe...

Acum, pe langa "don't let me down", ascult niste broaste (de la masuta din Franta), un catel care latra in timp ce merge, o melodie de la o jucarie Fisher Price cu bile, cantecelul cu invatarea alfabetului via melcul vorbitor, o melodie de la axul cu cercuri si una din cele 16 melodii ale unei broaste testoase. Normal, toate aceste jocuri au si setul de lumini aferente. Nu exista o jucarie care emite sunete sa nu emita si semnale luminoase. Vecinii cred ca se gandesc ca semnalizam avioanelor sau, si mai rau, avem coduri morse pentru aliati.

A, suna si telefonul. E Dani, ca aud "escucha me". Mati latra, Mariuca plange... e o intreaga simfonie la noi aici! Vreti si voi???

3 comentarii:

Moni spunea...

Parca imi suna cunoscuta muzica asta a voastra! :) Si la noi e la fel. Ne place in special cum face cocosul si e minunat iti spun cand canta non-stop vre-o ora.
Dar asta-i semn ca-s copii in casa. Asa ca-mi place muzica asta!
La cat mai multa.
Pupici

roxana spunea...

Bucura-te!
Eu am parte doar de la 6 seara, dar sunt 'transpusa'.
Pup mica "orchestratoare"

Cristina spunea...

hehe.... Teuta a inceput sa vorbeasca... ma rog, sa vocifereze... si ma astept ca in curand si la noi sa fie la fel, ca doar crestem, nu??? oricum, muzica - e la ea acasa si aici, cat inca o mai auzim :))