Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 18 iunie 2009

Velvet Tours

"Ce-i, domne', cu reclama asta pe fata?", ar putea spune un vizitator care a ajuns din intamplare si pentru prima oara pe blog-ul meu.

Dar voi, cititorii mei fideli, stiti ca sunt corecta, as putea spune cinic de corecta. Atat de abrupta uneori, incat daca vrei sa afli un raspuns din putul gandirii mele si te risti sa pui o intrebare, te poti astepta la un raspuns care sa nu-ti placa. Diplomatie e un cuvant pe care nu prea stiu sa-l silabisesc.

Dupa aceasta mica introducere, vreau sa va aduc acolo unde am in gand. Nu voi face niciodata reclama (gratuita) unui produs decat daca cred in el, l-am testat, mi se pare o idee interesanta si/sau originala.

Povestea ce urmeaza nu se incadreaza la reclama, cu toate ca voi vorbi despre un proiect original pentru Romania, proiectul lui Valentin, Velvet Tours. Nu e reclama, pentru ca e de-al nostru! :)

Daca aruncati un ochi pe site-ul lui, site muncit pana la ultima virgulita (se lucreaza la cel in romana, deci nu va agitati ca e doar in engleza), veti vedea ca este altfel.

In ce sens?

Pai sa incep cu fotografiile, ca doar se pricepe destul de bine la cadre frumoase, detalii interesante si captarea peisajelor intr-o fotografie.

Dar nu asta vreti sa vedeti pe site-ul unei companii care va ofera servicii turistice, nu-i asa?

Atunci voi comenta, de exemplu, turul Red Bucharest - http://www.velvettours.com/content/our-tours/red-bucharest---10.htm. Cat de cool poate fi?? Nu este pentru bucuresteni, poate nici pentru romani, in general, dar este un tur cum nu veti mai gasi in alta parte.

Acum ceva absolut original! Jewish Heritage Tour - http://www.velvettours.com/content/our-tours/jewish-heritage-tour---23.htm. Sincer, ma bate gandul sa mergem intr-o expeditie de genul acesta, chiar daca suntem ortodoxi, pentru ca, in primul rand, nici nu stiam ca exista atat de multe cladiri istorice in tara, si in al doilea rand, pentru ca o sinagoga merita vizitata oricand, ca sa nu mai spun de un muzeu sau de un templu.

Alte doua idei originale - tur 2 in 1. O excursie, doua tari, Romania si Bulgaria. http://www.velvettours.com/content/our-tours/romania-bulgaria-one-trip-two-countries---29.htm. Fiind vecini, tindem sa denigram tarile apropiate, gen Ungaria, Bulgaria, Moldova. Dar cine a ajuns intr-una din aceste tari a avut parte de o experienta foarte frumoasa si a plecat incantat de locuri si oameni. In ultima perioada, romanii au realizat ca au ce sa vada si in Bulgaria, iar Valentin ne-a spus ca se mananca foarte bine si sunt o gramada de locuri frumoase, daca nu vrei sa pleci prea departe de Bucuresti.

Cealalta super idee, turul de fotografie, http://www.velvettours.com/content/our-tours/photography-tour---25.htm, ma incanta peste masura. Doar stiti de ce, ca Dani asta face! Hehehe! Ca vorbeam de cinismul meu proverbial, sa va zic ca in acest tur m-as duce cu ochii inchisi??? Maine?? De ce? Pai Dani nu pune mana pe aparat in concediu decat daca ma rog de el sau vreau sa imi faca fotografii cu Mariuca. Toate peisajele sunt realizate de catre mine, toate micile detalii sunt surprinse de catre mine si mai am putin si ma apuc de invatat sa devin fotograf peisagist.

Una peste alta, daca vreti un tur customizabil 100%, daca vreti sa aflati locuri care chiar merita vizitate, locatii unde se mananca excelent (asta va fi bonus din partea casei, ca v-am povestit aici cat de bine se pricepe Valentin sa gateasca si sa aprecieze mancarurile bune!), puteti contacta Velvet Tours la office[at]velvettours.com. Sau pe mine, ca nu iau comision, promit!






















2 comentarii:

Ceska777 spunea...

Frumos site-ul Velvet Tours! Si mi se pare frumos ce ofera ei acolo.
Vazand poza cu sinagoga din Brasov (da, am fost si in interior) mi-am adus aminte de 2001, septembrie. Acel septembrie, la Brasov.
Si in Timisoara sunt 3 sinagogi, nu am fost decat in interiorul uneia. Una din el,e in cartierul Fabric se va transforma in sala de concert (cred ca pentru Filarmonica TM). Este o solutie pentru a salva de la ruina o cladire cu o acustica superba.... In Timisoara sunt cel putin doua cartiere avanc cladiri impregnate de istoria interbelica.... evreiasca...Poate se extinde traseul evreiesc si in vestul tarii? O recomand!

Unknown spunea...

Multumesc, daca Valentin nu a citit deja, o sa-i transmit! :)

Pup!