Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 24 iulie 2009

Laptop la apa

Frumusetea mea de laptop (primit cadou de la Dani cand mai aveam 1 luna de sarcina) a intrat la apa. La propriu!!!!!!

De-asta nu am dat niciun semn de viata, pentru ca aseara, pe langa gazon, ne-am gandit ca ar fi bine sa udam putin si laptop-ul, poate creste mare si frumos. Concret, vroiam un hard mai mare si mai viguros si am zis ca poate-poate apa il ajuta. Doar ajuta toate celelalte lucruri, nu-i asa?

Acum e ok, merge, dar ecranul (pe fundal alb in pagina de "postare noua") are niste dungi de efect, un design pe care nimeni nu il poate reusi manual, cu un stil inconfundabil, avangardist as putea spune.

Zisesem ca va povestesc de uikend-ul trecut... ei, da! Au venit Bica si Bicu, adica cealalta pereche de bunici. Din pacate, au stat prea putin, doar 2 zile. Din fericire, Mariuca a fost intr-o forma de zile mari!

A spus "Alex" si "Ada" (cumnateii mei), a facut ca toate cele la comanda, a mancat singura, a citit cartile ei preferate (da, mai nou are si carti preferate!), s-a jucat peste tot, mai ales la noul ei loc de joaca si noi ne-am distrat pe langa ea.

Duminica am "impuscat" un gratar, cu legume a la Valentin, ca a furat Dani arta, iar noaptea baietii au facut baie in piscina.

Mama si cu tata cu vazut-o ultima oara pe Mariuca de Paste, adica acum 3 luni. 3 luni in care ea a acumulat o gramada, a inceput sa vorbeasca bine, sa comunice cu noi ca un omulet mai mare si sa se joace liber. Mama a fost extrem de incantata si mi-a spus ca am primit nota 10! Iupiiii! Da, asa glumim noi cand ne vedem! :)

Intre timp, avem 2 baite in piscina pe zi, una dupa ce se trezeste si una pe la 7-8 seara. Merge in piscina bine de tot, uneori incearca sa si alerge, ne jucam, stam numai sub umbrela si daca mai agata o jucarie de la soare, stie sa se intoarca la umbra.

Cu Sapunurile Naturale Soap Mill am avansat bine de tot. Acum definitivam partea legala, avize, analize de laborator, acte. Se pare ca vom muta putin lansarea, cu vreo doua saptamani, datorita analizelor care dureaza 10-14 zile. De-abia apoi putem obtine avizul MS. Asa ca, cel mai probabil, vom intra in clasa intai si noi, adica vom lansa primele doua game de sapunuri in jurul datei de 15 septembrie. Daca vreti sa aflati si alte informatii, va astept pe blog-ul http://sapunnatural.blogspot.com.

Un comentariu:

Unknown spunea...

deci nu pot sa cred:))))))