Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 10 iulie 2009

Reclamatie catre RCS-RDS pentru Digi TV

Problema nu este ca altii au fost scutiti de defectiuni, ca si noi am fost scutiti timp de 3 ani... Problema rezida in faptul ca daca tot ai atat de putine reclamatii (!!!!), ai putea sa le rezolvi in timp util, adica ala de-l declari, de 24 ore. Sau ai putea sa angajezi oameni pe zona de service. Sau ai putea - macar!!! - sa ai cu cine discuta. Dar nu la modul de palavre, ci discutii care se rezolva cumva. Cum va explicati ca am dat zeci de telefoane in noiembrie, am scris mail-ul de l-ati citit si nu s-a intamplat nimic? Nici macar un telefon din partea lor cu scuzele (patetice) de rigoare... Cum va explicati ca acum am dat alte telefoane si tot nu am avut niciun feed-back din partea lor timp de 2 saptamani? Si cum va explicati ca a treia sau a patra zi dupa ce am facut reclamatia la OPC, am primit un telefon din partea RDS??? A??? Doar atat a trebuit sa fac ca sa primesc o reactie din partea lor? Un telefon si un e-mail la OPC? Fratilor, adresa de mail a OPC-ului Bucuresti este bucuresti@opc.ro. La telefon nu se mai primesc reclamatii. Pe mail, prin posta sau la sediul din strada Transilvaniei. Va sfatuiesc ca atunci cand veti avea probleme, chiar daca par unele minore in viziunea voastra, sa le dati un mail. Se pare ca merita.

Boooon... in noiembrie am spus ca nu platim abonamentul pe perioada cat nu a functionat din cauza ca nu a venit nimeni de la ei si nu ne-au scazut nimic. Era vorba de o saptamana. Acum, cu OPC-ul pe cap, se pare ca au revenit la sentimente mai bune. Pe langa cele doua saptamani pe care am spus ca nu le platim si pentru care am fi mers pana in panzele albe de data asta, ei au spus ca ne mai dau alte 2 saptamani gratuite, datorita numarului mare de reclamatii. Adica, scazand saptamana din noiembrie, am primit bonus o saptamana gratis de Digi TV. Poate altii s-ar bucura in locul nostru, dar compensatia este minima pentru telefoanele pe care le-am dat si nervii consumatii in acest proces.

Data trecuta a fost prima oara si am zis ca oricine greseste o data. In fond, nu a fost decat o saptamana... Noi nu ne uitam la tv decat din an in paste si de obicei dupa 10 seara, la un serial sau un film. Uneori nu-l deschidem cu zilele. Dar stiti cum e... atunci cand nu merge, iti vine pofta sa te uiti la tv si nu poti!!!

Dar acum m-au umplut de nervi! La propriu! Si singurul motiv pentru care nu am schimbat din noiembrie operatorul este ca astia sunt cei mai buni. Asta e realitatea! Am cautat atunci oferte de la Dolce, Focus Sat si Boom si am ajuns la concluzia ca Digi are cea mai buna oferta de programe comparativ cu banii pe care ii dam pe luna. NU sariti acum cu comentarii de genul "x are nu stiu ce si platesti nu stiu cat", ca asertiunea de mai sus se refera strict la ceea ce NOI ne dorim ca programe tv. Poate in cazul vostru nu este valabila sau poate nu aveti televizor sau poate il plateste mama... sau poate nu ne intereseaza. :)

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

De ce te-ai suparat pe noi? N-am zis nimic!

Anonim spunea...

medicamenteeee!!! medicamenteee!!! :D

Unknown spunea...

@ Ceska - nu m-am suparat pe voi, hehe! Poate te-a derutat sfarsitul articolului. E o gluma... proprie noua (familia si prietenii). :))

@ Anonim - multeeeee medicamente sa imi ia durerea de cap!

Anonim spunea...

http://www.petitieonline.ro/petitie-p46853053.html