Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 29 ianuarie 2010

daniel:photography va invita la primul workshop dedicat fotografiei de nunta



Primul workshop dedicat fotografilor de nunta va avea loc in Bucuresti, peste aproximativ o luna.

daniel:photography va invita la workshop-ul dedicat fotografiei de nunta in perioada 11-12 martie 2010.

Mai multe amanunte puteti citi pe blog-ul daniel:photography: http://www.danielphotography.ro/blog/.


Si pentru ca v-am facut curiosi acum doua saptamani, cand v-am spus ca stand-ul photo e motion e cel mai tare de la Expo Mariage, va arat cateva fotografii realizate de daniel:photography cu ocazia targului. In curand, pe site-ul lor veti putea vedea si inregistrari video ale evenimentului, proprii sau de la diferite televiziuni.

Mare grija! Toate drepturile asupra acestor fotografii apartin lui daniel:photography, orice preluare fiind sanctionata de legislatia romana in vigoare, deoarece incalca legea dreptului de autor.











2 comentarii:

Zicolorata spunea...

Ce mult as mai vrea si eu o sedinta foto la Dani... poate mai ajungem la vara.

Unknown spunea...

Asa zic si eu! :)) Ca poate ajungem la vara la o sedinta foto cu Dani. :))