Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 1 februarie 2010

HTC Tattoo

Nuuu, nu zic nimic urat... Nu injur pe nimeni. Este un doar un post despre surpriza pe care mi-a facut-o Dani sambata.

Am primit un PDA HTC Tattoo, cel mai frumos telefon pe care l-am avut vreodata. Nu zic ca e cel mai destept, ca acest lucru e evident. Am telefon mobil (intamplator si acelasi numar) din 1998. E firesc ca tehnologia sa avanseze.

Dar acest PDA este tot ce mi-am dorit vreodata! Si, dupa cum spun producatorii, "HTC Tattoo speaks loudly about who you are"... Si acest telefon chiar spune multe despre mine! Si tare, asa cum vorbesc si eu.

Este bleumarin, micut si frumos, usor, are ecran mare si e fooooarte facil. Cel mai important, are sistem de operare Android, adica un sistem stabil si fara erori. Si este ataaaat de frumos... Recunosc, cand l-am vazut in mana, m-a uluit, pentru ca pe net nu arata asa de frumos ca in realitate.

Maine ma duc sa imi cumpar husa, ca astazi nu aveau. Iupiiiii! Am HTC Tattoo! Vreti si voi...? http://www.htc.com/europe/product/tattoo/gallery.html

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Sa-l folosesti sanatoasa! :-)

Zicolorata spunea...

Sa il stapanesti sanatoasa si sa te bucuri in continbuare de el.

Unknown spunea...

Multumesc, fetelor!