Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 30 octombrie 2009

Case multe...

Case multe, ti-ti multe, multe case, multe ti-ti, ti-ti mare, ti-ti mica, ti-ti rosie, ti-ti ghi (adica gri), ti-ti abasta (albastra), ti-ti verdi (nu, nu, nu e melomana, e masina verde), mami conduce ti-ti, nenea ti-ti (un domn in masina de langa noi), omanda ti-ti (telecomanda masina), cheia, case multe, ti-ti multe... Adica o luam de la capat.

Ieri si alaltaieri am avut tema de circulatie... in ton cu multiplele drumuri pe care le-am avut de facut, impreuna cu Mariuca, in masina. Si am staaaaaat in masina, nu gluma! A fost nebunie pe strazi!

Am ajuns si in Carrefour Arena, unde Mariuca si-a descoperit o noua pasiune, anume sa se plimbe pe scarile rulante. Ieri, in Plaza, am reeditat distractia. Cat am asteptat-o pe Buni, am facut ture de la subsol la parter, pe scarile rulante. Daca am vrut sa intru la Leonardo, sa imi cumpar o curea (da, am slabit si cad blugii de pe mine), nu s-a putut. "Mami opa sca(r)i". Adevarul e ca si mie imi placea sa ma plimb cu scarile rulante, dar dupa episodul din aeroportul din Istanbul, unde sunt mii de benzi rulante si te plimbi cel putin juma' de ora pe acele benzi, mi-a ajuns.

La Camera de Comert si Industrie a judetului Ilfov, Mariuca a facut senzatie! S-a plimbat prin birouri, s-a jucat cu niste cupe pe care le primeau firmele premiate, le-a zis "papa tanti" si le-a facut cu mana, cand am plecat, a stat cu mine la masa, pe scaunul ei si a "completat" si ea niste hartii... Cand ne-am intors la masina, am rugat-o sa caute masina noastra din cel putin 30-40 masini din zona si s-a plimbat pana cand a ajuns la a noastra. A zis "ti-ti ghi" si o chestie pe care nu pot sa o reproduc, dar stiu ca inseamna "deschide".

S-a jucat cu "păpuşa", o punea sa cante si apoi o dansa, mi-a explicat toate animalele prezente pe sau in omiduta nebuna de la Fisher Price. A, mi-am adus aminte, povestind de omiduta. Dani a trebuit sa cumpere obligatoriu desene animate cu Tom si Jerry pentru ca am nimerit intr-o zi pe Cartoon si i-au placut mult si mi le cerea in fiecare zi. Evident, ca nu aveam de unde sa i le dau... :) Pisica, chiti, maimuţa, ursu pada, ursu, (o)mida, caii, po(r)ci, ca(r)ibu, lupu, puki (pinguini), fanţii (elefantii), zeb(r)a, boii, giafa, pasica (pasarica), foca, (r)aţe, koala, peşte, cagu (cangur)... Si o mie si una de animale. Mai nou ne uitam pe un atlas cu animale, de l-am primit eu premiu la un concurs, si este absolut fascinata. Bine, e cam greu sa ii explici unui copil de 30 ani ce sunt aia glyptodon, amoniţ, compsognathus, cahalicotherium, petreli sau gluton, mai ales unuia de 2 ani, dar sunt creativa! :))

I-am taiat iar bretonul, pentru ca deja ii intra bine in ochi si am uitat ce pateam eu cand ma duceam eu la coafor. I-am intins parul, i l-am tuns si apoi s-a ridicat, fiind ondulato-cret. Asa ca acum e un breton scurt, dar e haioasa! Purtam amandoua "betiţe" si "agafe", asa ca s-a cam obisnuit cu ideea de a avea ceva in par.

Chiar ma gandeam, ca incepand de azi dimineata, am inteles absolut tot ce a spus. Iar la masa, eu ca sa o mobilizez, i-am spus acum ceva vreme ca e ora mesei, toata lumea mananca etc. Ca papa si Mati, papa si Dochia, papa si tati....... Si la fiecare masa, ii ia pe toti la rand: papă şi tati, papă şi mati, papă şi coca (dochia), papă şi buni, papă şi bunu, papă şi bunu, cato (dragoş), bica, pucu, aex, ada........

Si cea mai tare faza de ieri din masina a fost ca desparte singura in silabe. Bine, normal, tot de la mine a invatat, pentru ca m-am gandit ca e mai simplu sa invete pe silabe sa pronunte un cuvant nou, asa ca de fiecare data cand aude ceva nou, il despart in silabe.

Ea nu pronunta tot timpul Aex (Alex, cumnatelu' meu), asa ca mami s-a gandit sa ii zica Edy, cum il mai cheama pe el. Si Mariuca foarte pe faza, a zis singura "E-dy, Edy. Bavo, Muca". S-a si aplaudat singura, ca deh, pui de vedeta ce am si eu!!!!!!

Nu am eu timp si nici voi chef sa cititi tot ce spune si ce face, dar cred ca ati prins ideea! :))

Niciun comentariu: