Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 3 februarie 2010

Nexam timp

Ooo, da! Nu stiu si nici nu vreau sa stiu cum se descurca alte mame muncitoare! Eu jonglez cu orele de somn mai ceva ca in primele luni dupa nastere, momente care sunt relativ "blur" in memoria mea selectiva.

Mananc prost si la ore aiurea, ceea ce imi aduce aminte ca la un moment dat am facult ulcer tocmai datorita acestui stil de viata.

Uit sa sun acasa, sa o intreb pe mami ce face Mariuca, pentru ca am foarte multa treaba, ceea ce nu e o scuza.

Una peste alta, vreau acasa!

2 comentarii:

Simona Dinca spunea...

:))))) esti tare. o sa iti intri in ritm imediat. mai ai rabdare putin. dar intre timp mananca. si ca sa stai acs....mai fa un bb :))))). simona

Zicolorata spunea...

Silviaaaaa, si eu vreau acasa... si eu sacrific tot din orele de somn...

Intrebarea care imi rasuna iar si iar in cap e "Cum si ce sa fac sa ma fac casnica" :D