Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 3 decembrie 2014

Ce este cu marti, Belgia si trei ceasuri rele?

Chiar m-am intrebat de multe ori de unde vine treaba asta cu marti, Belgia si trei ceasuri rele. Partea cu Belgia a fost cea mai usoara, fiindca era pe vremuri un film amuzant al carui titlu a intrat in vorbirea noastra.

Partea cu ceasurile rele chiar nu stiam de unde vine, asa ca am cautat pe net. Astfel am aflat ca are legatura cu astrologia si cu faptul ca martea este singura zi care are 3 ceasuri patronate de Marte, planeta considerata rea. Nu ca celelalte zile nu ar avea ceasuri guvernate de Marte, dar au doar doua.

Acum ca stiu cate ceasuri rele au fost ieri, pot sa spun ca le-am bifat pe toate. Daca stau sa ma gandesc bine, poate si cateva in plus.

Prima oara m-am fript cu cafeaua, apoi m-am taiat foarte adanc intre degetul mare si aratator, apoi m-am "fript" usor cu niste ulei incins.

A urmat rasturnarea unei oale pline cu ulei (aproape 10 litri), moment in care am inceput sa plang si m-am asezat la calculator, sperand ca aici nu am cum sa ma mai ranesc.

Si am reusit sa trec cu bine fara alte lovituri, taieturi, rasturnari...

Bu-hu-hu, vorba pisicii!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Fuse black tuesday sa-nteleg ,si-a fost la mare oferta :)))

Unknown spunea...

Daaa, le-am luat pe toate la oferta, am zis sa nu ratez nimic! :)):))