Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 16 decembrie 2014

Daca e marti...

... si n-ai nimic interesant de spus? Si nici nu ai facut vreo pozna? Pui o reteta pe blog. Noua si proaspat scoasa din cuptor. :)

Astazi am ramas singura cu juniorul din dotare. Si cum domnul Titel a trecut saptamana trecuta pe la noi cu o mare pulpa de miel, am zis ca nu ar fi rau sa ii gasesc o intrebuintare. Nu intregii pulpe, dar cat sa scot de-o friptura.

Zis si facut. Asta a fost cam acum 3 ore. Dar dupa ce am gustat putin din carne, eu zic ca cele 3 ore de pregatiri si copt merita din plin.

Eu nu sunt fan miel, oaie sau pește. Nu mananc oaie decat daca o prepara Dani, pește gatesc rar, iar miel doar daca il prepara mama mea. Astazi, in schimb, m-am incumetat sa incerc o reteta si sunt extrem de multumita. Am sa mai incerc si alte dati.

Reteta in sine este simpla, pregatitul la fel, secretul consta in mirodenii si folia de aluminiu (sa se fragezeasca). Am ales rozmarin, cimbru si usturoi din belsug plus sare & piper & ulei masline, am acoperit vasul cu folie (nu am pus apa deloc) si l-am aruncat in cuptor.

Intre timp am curatat cartofii, i-am taiat felii foarte subtiri, am adaugat ceapa, usturoi, marar, ulei masline si i-am aruncat si pe ei in acelasi cuptor (cu apa, de data aceasta).

Acum am scos folia de la cartofi, iar carnea am intors-o. Cam in 20 de minute ar trebui sa fie gata totul. Iar ca salata... va recomand sa o incercati pe aceasta.

Pofta buna! :)

Niciun comentariu: