Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 10 decembrie 2014

La 36 ca la 18x2

Ma simt alive! La 36 ani ma simt ca si cum chiar as avea 18 pe un picior!

Ca orice femeie vanitoasa, iar eu nu fac exceptie :D, am apreciat maxim afirmatii de genul "aaa, credeam ca esti de-o varsta cu noi, adica 32" sau "acum ca stiu ca ai 2 copii, zic ca ai peste 30 ani, dar altfel as fi zis un 27-28".

Insa nu sunt atat de vanitoasa incat sa nu imi recunosc varsta sau sa o las ascunsa pe facebook. Ieri am implinit 36 ani. Si ma simt excelent! Dupa cum spuneam mai sus, ca la 18. Ori doi. :))

Am primit aproape 400 de urari pe facebook, sms, mail si verbale, incat chiar m-am bucurat ca a fost ziua mea si ca atatia oameni si-au adus aminte. Nu numai ca si-au adus aminte, insa si-au rapit cateva minute din timpul lor pentru a imi ura mie toate cele frumoase si (ne)bune.

La 36 e la fel de bine ca la 18, 25 sau 30, doar ca cifrele sunt diferite. Imi apreciez viata, realizarile si exceptand acest an, pot spune ca m-am bucurat de fiecare moment de pana acum. Am savurat cu placere secundele, minutele si orele, am invatat de la cei cu care mi-am intersectat drumurile cate ceva; uneori mai multe. Am pus pasiune si veselie in relatii, job-uri sau produse. Am iubit si pastrat in suflet momente frumoase, am urât și blamat situatii in care am fost pusa.

Eu zic ca o sa imi amintesc peste ani de aceasta cifra 36. E placut si reconfortant ca ceva sa iti ramana "pe retina", chiar daca este pozitiv sau negativ. Inseamna ca a avut un impact asupra ta, ca nu mai esti acelasi om, ca o poveste te-a schimbat. Iar eu zic ca este bine sa te schimbi, sa te redescoperi, sa te reinventezi. Altfel ne plafonam si intram intr-o rutina de nedorit unui om inteligent.

Si acum sa bem! :)) Nu de alta, dar nu vreau sa termin intr-o nota prea filosofica pentru miercuri la pranz.


Niciun comentariu: