Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 28 aprilie 2015

Ce vraji au mai facut fetele

Saptamana trecuta am fost la Parcul de Aventura Comana, sambata am sarbatorit Ziua Astronomiei in Parcul Cismigiu, apoi am participat la Festivalul International al Luminilor, iar duminica am participat la primul meu concurs de ciclism.

La Comana a fost foarte-foarte frumos, iar Mariuca a ramas deosebit de incantata. Timp de trei ore s-a suit prin copaci, s-a dat cu tiroliana peste lac de trei ori, a urcat, a coborât, a facut escalada si a decretat ca trebuie sa mai venim. Daca va bate gandul, Comana este cam la 30 km de Bucuresti, in directia Giurgiu. Intrarea in parc nu costa nimic, se pot face si picnicuri, plimbari cu bicicleta (din dotare sau inchiriata de la ei). Doar copiii si adultii care se incumeta sa incerce atractiile parcului platesc o taxa de 50 lei pentru trei ore. Peretele de escalada este suplimentar, 20 lei - 30 minute. Dar mai puteti face multe alte activitati, le gasiti pe site-ul lor.











La Ziua Astronomiei am mers cu mic, cu mare, in Parcul Cismigiu. Am vazut petele de pe soare, Dragos a reusit sa vada si niste explozii solare, am discutat despre planete, roi de stele si nebuloase, Mariuca si Mihaita s-au jucat pana aproape de ora 8 seara la locul de joaca. Apoi am plecat catre Sala Palatului, un loc central pentru Festivalul International al Luminilor. Un eveniment foarte frumos, care a adunat pe strazi mii de oameni, ca la manifestatie.



Iar alaltaieri am participat la primul meu concurs de ciclism, care s-a nimerit sa fie chiar primul concurs de ciclism feminin din Romania. Eu m-am simtit excelent, am avut sustinere masiva, am avut parte de incurajari frenetice si vreme exelenta. Urmeaza Rocket Bike Fest, pe 31 mai, unde sper eu sa ma distrez la fel de tare. Mai ales ca este un concurs special pentru MTB-uri. Sa imi tineti pumnii! :)