Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 10 iulie 2015

Măriuca în tabără

Anul trecut a fost în cantonament cu fetele de la gimnastica ritmică, deci anul acesta nu am avut nici cea mai mică emoție să o trimitem în tabără. Singura diferență a fost că acum chiar nu cunoștea pe nimeni, nicio fetiță, nicio profesoară, niciun părinte. Deci a fost pe cont propriu total!

Mă bucur foarte tare că am ales Ghizii României, oamenii sunt foarte tari! Pe lângă faptul că organizează de ceva vreme tabere, organizarea este de fiecare dată de nota 10. Din aprecierile noastre, în prima grupă din această tabără, Cavaleri în Țara Bârsei, au fost aproximativ 100 de copii. Anul acesta organizează în țară cinci tabere diferite, cu câte 4-5 serii fiecare, și trei tabere internaționale.

Față de prețul altor tabere, acesta mi s-a părut foarte prietenos, cu cel puțin 300 lei mai puțin decât alte variante similare. Dar nu prețul a fost decizional, ci activitățile, prezentate excelent pe site, cu explicații pe zile, fotografii și video din taberele anterioare.

Și acum fotografiile, pe care le-am primit în format electronic în fiecare zi de tabără. :)

Prima, chiar din fața hotelului, când am lăsat-o.


Mi-au plăcut atât de tare aceste fotografii, de nu vă închipuiți! O sută de copii plus cel puțin 12-15 ghizi. Cum se înșirau ei pe toată valea, prin toată pădurea sau în jurul castelului! Amintiri extraordinare.







La proaspăt-deschisul Dino Parc din Râșnov




Aici își creau steagul echipei lor, echipa portocalie



Și rezultatul final


Jocuri de echipă ingenioase









 La discotecă, în două seri, și la karaoke




Înviorarea de dimineață



În excursie, pe munte


La cursul de prim ajutor


 Spre Castelul Râșnov



Mutrița din dreapta este a Măriucăi


Au tras cu arcul și cu pușca, au făcut cățărare și au învățat să facă noduri marinărești



Au avut parte și de două dimineți de bălăceală, în piscina hotelului. Măriuca a fost super încântată!



Plimbarea cu telecabina și excursii






Focul de tabără tradițional, în ultima seară


Premierea din ultima zi. Fiecare copil a primit cadouri - o vuvuzelă, două palete de badmington și o medalie de participare. Ghida care o îmbrățișează pe Măriuca este șefa taberei, Andreea Săraru, o tipă extraordinară.



Sâmbătă când a vorbit Dani cu ea la telefon a spus că nu vrea să se întoarcă, fiindcă este foarte frumos și distractiv în tabără. Am luat-o duminică, la fel de fericită ca în fotografia cu cadourile. Cred că a fost cea mai tare decizie pe care o puteam lua pentru Măriuca anul acesta!

Iar cei de la Ghizii României organizează inclusiv excursii, așa că ne vom mai întâlni cu ei! ;) Au 29 de variante de excursii de 1 zi cu plecare din București, 10 excursii de 2, 3 zile și excursii tematice.

Niciun comentariu: