Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 17 februarie 2015

Aruncarea cu privirea

Aruncarea cu privirea, ca doar este gratis, nu?, sau datul cu parerea sunt subiecte nationale. Si mi se pare foarte cool!

De la Gone girl la 50 shades, de la Sunt celebru, scoate-ma de aici la Carturesti Carusel, toata lumea scrie pe facebook sau pe blog si isi spune punctul de vedere.

Mie mi se pare foarte interesant, pentru ca asa aflu lucruri noi, viziune diferite, fiind insight-uri catre mintile celor cu care intru in contact, fie el virtual sau fizic.

Nu as lua o decizie de genul nu ma voi uita la acest film pe baza celor spuse de altii, ba chiar as lua decizia sa il vad, mai ales cand citesc pareri controversate, tocmai pentru a afla in ce tabara ma situez eu. Pentru mine este important sa am o retea sociala larga, sa citesc comentarii, ganduri, idei, sa aflu ce s-a mai intamplat in vacanta, ce carti au mai citit oamenii care imi plac, in ce vacante s-au dus sau cu cine s-au intalnit.

Daca nu suntem multumiti de lucrurile pe care le facem, le vedem, le simtim, trebuie doar sa schimbam locurile, oamenii, ideile. Nu trebuie sa ramanem incrancenati intr-o realitate care nu ne reprezinta, doar pentru ca asa trebuie, asa e corect sau mai stiu-eu-ce ni se spune.

Daca nu iti convine sa citesti aberatii de la o persoana, da-i unfriend, daca nu vrei sa afli ce a mai facut x, insa nu ii poti da unfriend, apasa hide all posts, iar daca nu esti multumit de lista ta de prieteni virtuali, poti oricand sa faci curatenie in ea.

Daca nu te mai regasesti in tara sau orasul in care locuiesti, poti oricand sa te muti. Nu am zis ca va fi simplu, insa este posibil.

Daca job-ul pe care il ai nu te (mai) satisface financiar, intelectual sau social, iti poti rearanja cv-ul si poti merge din nou la interviuri.

Daca puterea iti apartine, nu vreau sa vad ca te plangi si nici nu vreau sa aud ca este mai usor de spus, decat de facut. Pentru ca asa este, dar nu vad de ce ne-am da inapoi de la lucrurile grele. Viata nu este usoara, altfel unde ar mai fi frumusetea?

Niciun comentariu: