Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 21 februarie 2015

Religia la scoala

In caz ca nu stiti, toti parintii trebuie sa faca cerere catre scoala, in care sa specifice optiunea pentru ora de religie. Pana pe 6 martie.

Noi nu am facut religie pe vremea noastra (cum suna asta?), nu ar trebui sa facem religie in anul 2015, iar parerile noastre sunt oarecum divergente.

Asa ca am intrebat copilul:

- Mariuca, vrei sa mai faci religie la scoala? Ai posibilitatea sa alegi daca vrei sa mai afli lucruri frumoase (!), daca ti se pare interesanta ora...

(am incercat sa am un ton destul de neutru)

- Daca pot sa aleg, atunci nu vreau sa mai fac.

(logic, nu?)

- De ce, mami?

- Pentru ca doamna de religie ne-a povestit despre un copil care a murit pentru ca nu a avut ce manca. Si mi-e frica sa nu visez urat noaptea.

Am invatat-o sa isi argumenteze deciziile, asa ca thumbs up for us and no more religion for her!


Niciun comentariu: