Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 5 iunie 2009

Tragedie la Clinceni

Din pacate, comandatul aerodromului Clinceni, care se afla la o aruncatura de bat de noi, a cazut cu avionul in seara asta.

Inainte sa o culc pe Mariuca l-am vazut cum survoleaza deasupra casei noastre. Toata saptamana s-au pregatit pentru un miting aviatic, au fost si cate 5 avioane in formatie, faceau looping-uri si alte demonstratii aviatice. Fara sa urmaresc stirile, mi-am dat seama ca va fi miting sambata, pentru ca au fost foarte multe.

Iar in seara asta, s-a intamplat o tragedie. Avionul a avut probleme, lumea l-a urmarit cu privirea, pilotul nu a mai putut face nimic, ca atare s-a prabusit in camp (si cred ca aici este meritul pilotului!), la un kilometru de pista. Am vazut pe la 8.45 un elicopter si eram sigura ca Realitatea este la fata locului. Ai mei au deschis televizorul si, intr-adevar, filmau din elicopter locul dezastrului.

Mitingul de maine s-a anulat, echipa Smurd este acolo, politisti, criminalisti si o groaza de oameni. Politia a oprit total traficul catre aeroport, inclusiv pentru presa.

Dani m-a anuntat ca a primit pe mail stirea, le-am zis si parintilor mei si cand povesteam am spus ca sper ca pilotul sa se fi salvat. Probabil a murit incercand sa salveze oameni si case de la un dezastru mai mare.

Dumnezeu sa-l odihneasca!

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Brrrrr! Groaznic! Am piele de gaina numai cand ma gandesc. Intai se prabuseste zborul din Brazilia in Atlantic acuma aud de tragedia asta aviatica.... noi ne intoarcem acasa din concediu cu avionul. Doamne-ajuta!

Lavi spunea...

Mda, am auzit si eu, mi-a spus mama ca a vazut la stiri.. Da' ea intelesese ca era vorba despre un baietandru, la vo' 23 de anisori :( Oricum, nasoala patanie.. RIP!

Unknown spunea...

@ Ceska - mda... e groaznic! Si era foarte tanar, avea doar 23 ani.
Dar nu te gandi ca si voi veti merge cu avionul, pentru ca, din punct de vedere statistic, avionul este cel mai sigur mijloc de transport.

@ Kaloo - multumesc, ma voi gandi la oferta ta!

@ Lavi - da, asa este, era tanar si experimentat. :(