Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 26 iunie 2009

Reclamatie catre OPC pentru Digi TV - RCS-RDS

Watch out for DIGI TV! Am ajuns pe culmile disperarii si nu stiu ce sa fac mai mult. Acum 2 minute am scris la OPC, poate se va rezolva ceva si vor primi o amenda consistenta. Va copiez mesajul trimis catre ei.

"Buna ziua!

Aveti mai jos e-mail-ul trimis de mine pe data de 4 noiembrie anul trecut catre RCS-RDS, la care nu am primit nici pana in ziua de astazi un raspuns. Mai mult decat atat, echipa a venit atunci dupa 7 zile si nici din factura nu mi-a fost scazut costul zilelor in care serviciul nu a functionat din cauza lor.

Acum vreau sa fac o reclamatie si la OPC, deoarece situatia s-a repetat. Acum 10 zile, pe data de 17 iunie 2009, am sunat sa reclam ca receiver-ul face probleme. Data trecuta mi-a fost inlocuit LNB-ul si cablul, iar domnul care a venit mi-a spus ca daca vor mai exista probleme in viitor, este cu siguranta de la receiver. Mai mult decat atat, am verificat, ca si data trecuta, cu un receiver al unei companii concurente si rezultatul a fost semnal 100% si calitate 98%.

RCS-RDS declara ca perioada in care un operator service Digi TV ajunge la domiciliu este de 24 ore. Dupa cum spuneam, au trecut 10 zile. Timp in care nu am primit nicio notificare din partea RCS-RDS cu privire la motivul intarzierii si ziua estimata pentru aparitia unui operator service Digi TV. Situatia de anul trecut nu s-a modificat, sunt in continuare cu fetita mea acasa tot timpul, asfaltul tot acolo este, iar interfonul functioneaza.

Acum 4 zile, am revenit cu un telefon si le-am spus ca au trecut 6 zile si echipa nu a aparut. Domnul de la telefon mi-a comunicat ca a urgentat reclamatia. Nu stiu ce inseamna asta in termenii lor, dar au mai trecut inca 4 zile si situatia nu a fost remediata. Acum 10 minute, tot la telefon, doamna Minica Diana mi-a comunicat ca si dansa a depus o urgentare si ca lucrurile se vor rezolva. Reclamatia initiala are numarul 59663093 din 17.06.2009.

Nu stiu ce sa fac mai mult ca sa apara un operator service sa vada ce se intampla... Cu un superviser la telefon nu se poate vorbi, daca dorim sa facem reclamatie la ei suntem indrumati catre casierii (unde doamnele spun ca nu au cu ce sa ne ajute) sau pe e-mail (unde au trecut 8 luni si nu am primit niciun raspuns). Surprinzator, doamna Minica, ne-a spus ca este totusi posibil sa ajungem intr-o audienta (pana acum nu se putea) la sediul lor din strada Libertatii 8-10.

Astept raspunsul Dumneavoastra si va multumesc!



---------- Forwarded message ----------
Date: 2008/11/4
Subject: Reclamatie
To: clienti@rcs-rds.ro, serviciu.clienti@rcs-rds.ro



Buna seara,

Am de facut o reclamatie in privinta serviciilor furnizate de catre compania Dumneavoastra, precum si a unei angajate de la serviciul de probleme tehnice. Dar sa incep cu inceputul:

Aseara, in jurul ore 18.30, am deschis tv-ul. Dupa aproximativ jumatate de ora, semnalul a scazut brusc la 10%. Am sunat la numarul gasit pe site si impreuna cu o domnisoara am facut diverse verificari. I-am mentionat atunci ca nici update-ul de software nu functioneaza, dupa incercari repetate. Mi-a spus ca mi-a notat reclamatia cu numarul 928124361. Era in jurul orei 19. Si ca se va prezenta o echipa in maxim 24 ore. Am lasat si numarul de telefon pentru a putea fi contactata, in caz de nevoie. Si, totodata, mi-a spus ca daca echipa nu vine in acest interval de 24 ore, sa revin eu cu un telefon. Tot eu, tot pe banii mei. Ca oricum este deja noapte si echipa trebuie sa verifice pe lumina antena si cablul. Ca atare, sa fim siguri ca nu este antena sau cablul nostru de vina, am montat un alt receiver, de la o companie concurenta. Acesta indica semnal de 100% si calitate 90%. Atunci am revenit cu telefonul, ca sa comunic ca echipa poate veni oricand, ca este posibil ca toata problema sa fie din receiver, din moment ce antena si cablul nu aveau nicio problema. A doua oara, am nimerit peste o doamna care se numeste Anca Podolan si careia vreau sa ii fac o reclamatie. I-am spus, pe scurt, care este problema, si ca am revenit ca sa ofer mai multe informatii pentru echipa de pe teren. Dupa ce i-am comunicat ca am incercat pe un nou receiver si toate amanuntele de mai sus, dansa a tinut de cuviinta sa o ia de la capat cu intrebarile. Repet, pe banii mei. Reclamatia era inregistrata, datele i le furnizasem si dansa ma intreba ce mufa intra in receiver si unde. I-am spus ca nu este cazul sa o luam de la capat, conform procedurilor, pentru ca fix cu 5 minute inainte incheiasem o convorbire identica. Eu acum doar vreau sa aduc informatii in plus, care sa vina in ajutorul echipei tehnice. Dansa mi-a replicat intepat si cu un ton apasat ca "SI EU trebuie sa fac aceste verificari". Pe banii mei??? Cand problema este la voi????? Sau persoana in cauza este ATAT de importanta inca vrea sa le stie pe toate?? Am cerut cu supervizorul de tura si mi-a spus ca nu se poate. Ca pot da telefon la numarul cu 6060 pe coada. A omis sa imi spuna ca este un fax. Mi-a spus ca pot da telefon. Nu stiu ce intelegeti Dumneavoastra din asta, dar eu inteleg ca pot vorbi cu un operator uman.

Astazi, la ora 20.00, adica dupa 25 ore de la reclamatie, am sunat din nou la serviciul tehnic. Cum am fost indrumata. Am mentionat ca tot pe banii mei?? Acolo, un domn mi-a comunicat ca o sa recomunice colegilor ca nu a ajuns echipa. Si ca sigur maine ma va suna cineva din echipa de pe teren. Bun, si daca nu ma va suna???? Ce fac, sun tot eu?

Precizez ca am copil mic si sunt toata ziua acasa, ca atare nu pot afirma ca au ajuns aici si nu a fost nimeni. Am interfon care functioneaza si asfalt pana in fata curtii. Iar telefonul il am in permanenta langa mine.

Pentru ca este vorba de un principiu, de data asta nu de bani, vreau sa imi scadeti din factura zilele in care nu voi beneficia de serviciul Dumneavoastra. Si vreau sa ma sune cineva sa ma intrebe cate zile nu a functionat, nu sa mai sun eu.

Si astept ca echipa sa ajunga la noi cel putin pana in Craciun.


Va multumesc si astept raspuns telefonic sau in scris pe mail!"

20 de comentarii:

Rami spunea...

Creato, si eu sunt pe Rds Rcs de 4 ani de zile si nu am avut niciodata astfel de probleme.Cand i-am sunat ca am problema cu conectarea la internet au venit chiar in ziua respectiva si au fixat problema.Chiar de multe ori o rezolvau de la ei fara sa mai vina.
Iar cu tv nu am avut probleme.

Deci problema e de filiala de la voi, nu de intreg RDS.

Bine ai facut ca i-ai reclamat.

Unknown spunea...

N-am afirmat ca ar fi o problema generala, doar ca noua ni se intampla a doua oara si am vrut sa ii anunt si pe cititorii mei de acest lucru.

Anonim spunea...

prima ta greseala a fost ca ai pus pe antena un alt decodor de la alta firma nu stiu daca stii dar asta e televiziune prin satelit asadar fiecare companie de televiziune transmite pe satelitul ei totusi daca condiseri ca decodorul ar fi defect te poti prezenta in service

Unknown spunea...

@ Anonim - prima ta greseala este ca nu te-ai semnat. A doua este ca nu ai citit cu atentie post-ul.

Daca pe un alt receiver am calitate 98% si semnal 80%, eu zic ca am verificat foarte usor ca lnb-ul si cablul functioneaza. NU stiu daca stii, dar sunt sateliti care pot fi accesati de mai multe companii...

Apoi nu ai citit decat acest post. Urmarea a fost ca receiver-ul era stricat si a fost inlocuit.

Dar multumesc de info!

Anonim spunea...

ai spus ca era de la alta companie acel decodor deci putea transmite pe astra sau sirius sau alti sateliti ... si dupa cum ti-am spus puteai sa-l prezinti in service pt rezolvarea situatiei rapide

Anonim spunea...

in primul rand ,nu ai nici o treaba cu chestiile tehnice pt ca dc pui un decodor de la alta firma pe antena digi nu va functiona in veci.se tine cont de frecvente, polarizare, satelit etc.nu te-ai gandit ca acei oameni care ti-au preluat apelul si-au facut datoria?ATAT A TINUT DE EI?ce vroiai sa vina ei sa iti regleze antena?dc erai nemultumita te duceai frumos in audienta sau te duceai personal cu decodorul in service.nu sa le faci lor reclamatie(persoanelor care raspund la telefon,faci firmei),dar tu vrei sa se deplaseze si gratuit , vrei sa ti se schimbe si echipamentul gratuit. echipele de pe teren dc nu sunt competente cei care lucreaza in call centre nu au nici o vina.oricum sunt convins ca ai ramas cu reclamatie facuta la opc pt ca in contract nu scrie nimic de genul acesta....aaa...ba da ...scrie ca in 24 de ore (parca)ei sunt obligati sa remedieze situatia daca avaria e de la ei ,dar atata timp cat ei transmit ok iar situatia e locala(adik doar la tine)ei nu mai sunt obligati.mai bine sunai o echipa particulara si veneau in 2 ore si iti luau 1 milion,asa era mai bine?si era "tot pe banii tai"

cristi

Unknown spunea...

Cristi, multumesc de informatii. Nu trebuie sa imi arati legitimatia, ca am senzatia ca scrie ceva cu rcs pe ea. :))

Voi chiar n-ati inteles nimic din tot post-ul, dar nu conteaza, o iau de la capat. Ca sa afli de unde este problema, sa stii ce le spui oamenilor de la call center, trebuie sa verifici echipamentul. Pana aici ne-am inteles? Ditamai echipamentul: un lnb, o antena, un cablu si un receiver. Le luam pe rand. Daca bag acelasi cablu pe un alt receiver, si receiver-ul respectiv arata semnal si calitate peste 80%, ce rezulta din acest experiment? Iti spun eu: rezulta faptul ca antena, lnb-ul si cablul sunt ok si functioneaza cum trebuie. Deci ce mai ramane cu probleme? Receiver-ul. Opaaa, da, asa se fac rationamentele logice. Mai departe. Ma mai urmaresti? Rcs are service si echipe pe teren plus o marja de 24 ore pentru o interventie. Evident, daca vrei sa te misti repede, chemi un om si il platesti. Dar acel om nu iti poate inlocui un receiver stricat. Tot la fel de evident, te poti duce cu receiver-ul la sediul Rcs. Incearca tu sa infrunti calduri extreme, cu un copil de 1,6 ani in brate (pentru ca nu, NU te poti sui cu carut in mijloacele de transport in comun), stai in statie la microbuz intre 20 si 30 minute, schimba cel putin alte 3 mijloace de transport si asteapta la coada in timp ce copilul urla de foame si somn. Si apoi ce-ti ramane de facut? Doar sa ii trantesti in cap receiver-ul celui de la ghiseu. Da, stiu, el n-are nicio vina, la fel ca cei de la call center, dar ei sunt fata companiei. Ca altii nu sunt. Intotdeauna te certi cu omul care reprezinta o companie, pentru ca pe el il vezi. Iar mai-marii de la Rcs sunt de "nevazut". Mai nou, au bagat chestia aia cu audienta, ca pana acum ceva timp nu puteai discuta decat cu call center-ul sau casierele. A, si toate astea cand oferi serviciul de service gratuit. Si te obligi sa il trimiti in 24 ore. Alte intrebari sau informatii Relevante mai ai?

Anonim spunea...

in primul rand am lucrat la rcs(dar nu in call c.),acum sunt tot in domeniul telecomunicatiilor dar la alta firma,dar asta nu conteaza.eu ti-am postat comentariu din 2 motive:
1.am un respect enorm pt oamenii din call centre care isi bat capu cu clienti ca tine(care suna ameninta,tipa si urla -si sunt tot timpul nemultumiti)
2.am incercat sa-ti ofer o alta viziune asupra oamenilor care raspund la telefon in call centre.(in cazul in care nu ai observat eu nu am "tinut" cu firma rcs-rds ci cu oamenii de la telefon in general)

sa stii ca faza cu audientele nu e noua....e destul de veche.si "Alte intrebari sau informatii Relevante nu mai am ",si nu mai am pt ca nu am cu cine dialoga pt ca esti o persoana care vede numai inainte,stanga si dreapta neexistand.iti tii parerea si tine-o in continuare,imi pare rau k am incercat sa-ti explic niste chestii si degeaba dar in fine ...am pierdut tp aiurea pe net


cristi

Bianca spunea...

Sunt niste nesimtiti! Am incheiat 2 contracte acum o luna la digi tv si mi s-a promis instalarea antenei in termen de 2 saptamani. A trecut o luna si nu m-a contactat nici un instalator. De cateva zile tot sun la nr. 031.4000.400 si mi se promite ca se va face instalarea in aceeasi zi. Vrajeala! Nu se intampla nimic!
Sunt niste mincinosi si imi pare nespus de rau ca am renuntat la UPC in favoarea lor. Maine iau antena Digi tv si le-o duc inapoi.

Unknown spunea...

@ Bianca - mda, din pacate, cred ca sunt probleme mari pe zona de DigiTV. In sensul ca au cei mai multi clienti si nu stiu ce sa faca cu ei. I-au obtinut, dar nu si-au pus la punct bucataria interna de gestionare a bazei de clienti. La cablu nu am auzit sa fie probleme, dar serviciul prin satelit sufera rau.

Anonim spunea...

decodor dublu in garantie defect cu plimbat 1 luna la RDS CONSTANTA !
Ce e de facut ?

Unknown spunea...

Mail la RCS Bucuresti, mail la OPC Constanta... Poate asa reusesti sa misti un pic lucrurile.

Anonim spunea...

1. citste contractul pe care il ai smnat.
2.24 de h in limita posibilitatolor thnice
3.ei de la digi nu sunt in stare de nimic. nu au echipe disponibile. sunt ssizare de service lacare nu s-a uitat nimeni i de pste 6 luni
4.nu rezolvi nimic opc/reclamtii pt ca contractul prea bun
5.urgentare:= mai adauga :"a rev, roaga urgentare, tel:..." la care nu se uita nimeni.
6.renunta la digi!

Anonim spunea...

@ cristi - se pare ca esti un pic cam batut in cap .... sincer si fara nici un fel de argumentari . E greu de inteles ca eu cand fac un contract cu RCS-RDS ma oblig sa le platesc niste bani pentru niste servicii oferite. Cand nu beneficiez de aceste servicii spune tu ce se intampla ? Poate esti mai destept decat mine ...
Cat despre cei de la RDS sunt niste NESIMTITI !!! am si eu probleme cu reciveru la genul ca nu receptionez HBO, cu toate ca`l platesc de 6 luni.M-au luat cu verificari, reveniri la setarile din fabrica, update-uri si tot felul de teste pe frecvente manuale si alte prostii. Sa va spun rezultatul ??? EU trebuie sa ma duc cu aparatura RDS la reparat .... Dar de ce ???? Pentru ca RDS nu e in stare sa-si puna la dispozitie serviciile contractuale ???? Am hartie pe care scrie negru pe alb ca RCS -RDS se obliga sa repare echipamentul aflat in locatia x, daca problema este din vina lor. Te intreb eu draga Cristinel pe tine din cauza cui e, atata timp cat mie nu imi apare postul HBO pe grila de programe a receiverului?? Asa ca nu mai fi tu Gica contra luand apararea cui nu trebuie si veziti de noul tau serviciu comunist mic!
Cat despre restul persoanelor cu probleme legate de RCS-RDS ... va dau un sfat, sau ma rog cel putin eu asa o sa fac ... adresa catre RDS cu posibilitate de rezolvare a problemei pe cale amiabila in timp de 30 zile, iar apoi instanta scrie pe ei cu cereri de daune morale ... platit serviciu - nu benefiez de el - ghici cine castiga ?

Alex

Anonim spunea...

am facut un abonament la digi de citeva zile iar calitatea semnaleor este foarte proasta va rog sa remediati calitatea semnalelor nu pot sa ma uit la tv ca se intrerupe cade semnalul instantaneu

eduard spunea...

sunt client digitv de 4 ani si doresc sa mai contractez inca 3 aparate digi,dar nu reusesc deoarece de mai bine de 3 saptamani nimeni de la digi tv nu poate sa dea un raspuns ferm si sa spuna de ce nu exista nici macar un aparat pe stoc.am fost plimbat de la ploiesti la bucuresti degeaba.telefoane nu mai spun cate am dat si care sunt platite din buzunarul meu,daca cineva citeste acest comentariu poate face o sesizare si intr-un final apar aceste decodoare pe piata pentru ca undeva este o smecherie sau trebuie sa se dea spaga ca sa poti face rost de un decodor.domnilor de la digi tv daca tot va credeti o firma asa mare si face-ti atata publicitate la serviciile pe care le aveti faceti ceva si pentru oamenii care doresc sa contracteze serviciile dvs.

Anonim spunea...

sumt abonat la digi tv de 2 ani,pina acum 2 saptamini de la meciul cu steaua pe pro.tv nu am avut probleme in acea seara nu a functiunat programul pro.tv,pe ecran mi-a aparut scris "pogramul nu functioneaza"am resetat timp de 2 saptamani ,de 2-3 ori pe zii si a aparut grila de programe incompleta,fara programele "N 24 PLUS SI ALTE PROGRAME" si au aparut "AGROCHANNEL SI MULTE PROGRAME RUSESTI SI MOLDOVENESTI"noi cerem postul "N 24 PLUS"PENTRU FILMELE ROMANESTI SI ISTORICE,am sunat la dumneavoastra si am vorbit cu domnisoara CRISTINA IVASCU operatoarea dumneavoastra si ne-a vorbit pe un ton foarte apasat ca si cum noi sintem datori sa raspundem noi in fata dumneavoastra nu dumneavoastra noua.Sintem un grup de 24 de fam.ce santem suparati pentru grila pe care ati aplicat-o. Am platit pana la sfarsitul anului"pe un an intreg"pe o anumita grila de programe"PACHETUL EXTRA 1" iar grila s-a modificat si nu am fost informati ca ca repercusiuni al acestui incident vom face plingere catre protectia consumatorului"cele 24 de fam."va rugam reveniti la grila de programe stabilite in contract. DOMNISOARA CRISTINA IVASCU NE-A SPECIFICAT CA PE TERITORIUL SPANIEI NU AVETI REPREZENTATI.VA ROG FRUMOS SA NE RASPUNDETI PENTRU CE AVETI REPREZENTANT IN VALENCIA DIGI TV CE VINDE SI INCHIRIAZA APARATE SI CARTELE DIGITv? Inafara de faptul ca am platit pe un an nu am nici o obligatie fata de digitv,aparatul si antena sunt proprietate propie,in cazul nereglarii va vom trimite cele 24 de cartelele ce provin din toata tara.

Anonim spunea...

Salut tuturor!doresc sa va spun ca sunt multumit de cei de la rds dar in acelasi timp pot spune spune ca sunt si un pic nesimtiti.de ce?pai am facut si eu o cerere la ei precum ca doresc sa am hbo mi sa spus ca trebuie sa astept ca vor veni ei cu receptor(acel cu cartela_)si ca voi putea beneficia de hbo si alte posturi.toate bune si frumoase.au trecut cam trei luni si de fiecare data cand plateam factura spuneau ca nu au aparatul respectiv dupa aproximativ 1 an si 3 luni dupa audiente si nenumarate drumuri au reusita sa vina cu acel receptor.k sa spunem ca nu aveau...dar vreo 3 vecini au facut cu mult dupa mine cererea si au obtinut acel receptor intr-o saptamana ....dar asta e......per total am o parere destul de buna fata de ei

Anonim spunea...

DE CE NE TINETI CU VORBA CA FACETI TOT POSIBILU SA BAGATI ANTENA EU CRED CA ESTE O MARE VRAJEALA ABIA ASTEPT SA SCAP DE VOI NE MINTITI PE FATA SI MAI AVETI TUPEUL DE A TRIMITE ACASA CUM SA PLATESC FACTURA ONLINE NU AS PLATIO DELOC .LA VOI DACA NU SE PLATESTE O LUNA NE LUATI REPEDE SEMNALU DAR VOI DACA NE LUATI PROGRAME NOI PLATIM CA PROSTII ACEIASI SUMA NU CRED CA ESTE CORECT .AR TREBUI TOTI CEI CARE DETIN DIGI SA SE SCOATA CA SA VA FIE INVATATURA DE MINTE VOI ASTEPTATI SA VA DEA ANTENA DE POMANA BN CA PE NOI NE MULGETI DE BANI IN FIECARE LUNA .POATE VEDE CNV DE LA RDS CA NAI UNDE FACE O RECLAMATIE

Abhorer spunea...

Ar trebui facuta reclamatie si pentru restrictia care o face rds privind accesarea sitului VPLAY