Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 18 martie 2010

Citi Financial - prostie sau indiferenta?

- Buna ziua, ma numesc x si va sun din partea Citi.
- Buna ziua, va ascult, zic eu.
- Vreau sa-mi confirmati data de nastere.
- De ce?
- Ca sa va spun situatia contului.
- In primul rand, Dumneavoastra m-ati sunat pe mine si nu m-ati intrebat daca eu vreau sa vorbesc cu Dumneavoastra.
- Da, da, dar vreau sa-mi spuneti data nasterii.
- In al doilea rand, daca aveti ceva sa imi comunicati si nu sunteti siguri cine este la capatul firului, va rog sa o faceti in scris.
- De ce sunteti asa de nervoasa?
- Pentru ca eu nu sunt de acord cu aceasta modalitate de "testare", mai ales ca Dumneavoastra m-ati sunat. Daca sunam eu si va intrebam ceva legat de contul meu, era firesc sa ma identificati. Altfel... nu vad rostul.
- O sa mai vorbim cand o sa aveti chef sa imi spuneti data nasterii.
- Niciodata, ca atare puteti sa nu ma mai sunati.


La Citi Financial, la sediul din Militari.

- Buna ziua, am venit sa platesc rata.
- Va rog sa poftiti afara.
- ??
- Luati cardul, iesiti la bancomat, merg cu Dumneavoastra sa va arat cum se face si de acum incolo veti face acest lucru.
- Dar eu vreau sa platesc aici.
- Cel mai bine e sa platiti cu cardul.
- Aici nu se mai poate?
- Ba da, dar cardul este o metoda alternativa.
- OK, atunci vreau sa platesc aici.
- Pai la bancomat puteti sa platiti la orice ora.
- Eu vreau sa platesc acum, nu la orice ora.
- In fine, atunci poftiti la colega.

La colega...

- Buna ziua, poftiti buletinul.
Mi-l da inapoi si se uita la mine. Eu, intrebatoare:
- Suma...? Va rog?
- Pai nu stiti cat aveti de platit??!!
- Nu, de ce, ar trebui?
- Pai normal, altfel cat achitati?
- Cat trebuie sau mai mult. Ar fi si culmea sa retin cat am de platit. Eu vin cu banii, Dumneavoastra imi spuneti cat trebuie sa platesc, va platesc si toata lumea e fericita.
- Da, ma rog...


Eu as miza pe prima varianta, pe prostie crasa. Mi-este imposibil sa cred ca exista oameni de genul asta. Am avut senzatia ca sunt in zona crepusculara. A lovit un fulger in Citi Financial si i-a prostito-orbit pe toti?? Sau pe criza asta au dat afara oamenii buni si au angajat oameni fara nimic pe cv si in cap? Ca sa le poata da 6-7 milioane pe luna?

5 comentarii:

Ami spunea...

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, nu?

Zicolorata spunea...

Eu am patit ceva identic la Bancpost....

roxana spunea...

Cu riscul sa-mi iau niste rosii in cap, la banci, cel putin, la ghiseu, sunt numai idioti angajati!
Numai pe relatii si fara creier :(

Ceska777 spunea...

Uite eu tre sa ma laud cu (cel putin) o angajata a Uni Credit Tiriac, sucursala Timisoara. Fiind in Germania folosesc online banking. Gaza mi-a busit digipass-ul, generatorul de "parole" si nu mai pot folosi online banking. Asa ca le-am scris un mail, le-am explicat situatia, ne-am dat "intalnire" luni la 10:00. Luni am trimis scurt mail ca sun, am sunat, doamna a sunat mai departe pe cei de la "deranjamente digipas" si am inceput operatiunea deblocare.Teleconferinta adica. Fara succes caci obectul e busit de tot. Dar tinem legatura prin mail si aflu soldul contului si ce operatiuni am de facut....
Pana la vara cand merg in Ro si rezolv problema in persona la ghiseul doamnei respective zic Doamne-ajuta de oameni descuiati la cap care nu exagereaza in privinta secretului bancar! ;-)

Anonim spunea...

Silvia , City nu este singura banca sau filiala a ei in care muncesc incompetenti...aceeasi situatie se regaseste in 99,9% din bancile din tara asta...de aceeasi incompetenta crasa m-am lovit si eu la BancPost , al BRD , la BCR , Raiffeisen....la asta din urma am inchis un cont in 2000 si pana in 2009 a produs datorii si dobanzi...deci e grele!
Cred eu ca acesti incompeteti au o vina mai mica , din cauza ca nu sunt scoliti si pe salariu de rahat cine sa munceasca?Novicii...
Iti doresc numai bine!