Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 28 mai 2009

Mariuca in prim-plan!!

Am promis ca vin cu fotografii! Iata-le! Acum caut si un filmulet, doua si sper sa se uploadeze astazi. Le veti gasi in sectiunea din dreapta, in cadrul rubricii filmulete.































Saptamana trecuta, Mariuca a zis prima propozitie, pe care am auzit-o amandoi. Dar am zis ca a fost o intamplare: "papa, tati". Ca ii dadea Dani sa manance.

Alaltaieri a zis cea de-a doua propozitie, tot cand ii dadea Dani sa manance: "gata, papa". Asa ca ne-a fost clar ca nu a fost o intamplare si incepe deja sa lege cuvintele. Iupiiii, o sa ne certam parte-n parte de-acum!!!! :))

Astazi a facut si prima baie in piscina. De ieri am inceput sa o golim, ca sa nivelam terenul, dar curge greu. Acum vreo ora, cand s-a balacit Mariuca, apa avea cam 20-30 cm. A fost nebunie!!!!! O sa pun si un filmulet, sper sa gasesc unul mai mic ca timp. Si fotografii!

Iar acum 5 minute a venit cu o foaie dintr-un catalog Lego, care are multe animale, un fel de ferma animalelor. Si am intrebat-o unde sunt toate animalele si le-a spus absolut corect!!!! Aici vorbim de animalute care au cam 1 cm, 2 sau 3 maxim. Si pagina e destul de aglomerata. Dar ea le-a reperat si mi le-a indicat. Mi-au dat lacrimile!! Desteapta ca ma-sa si frumoasa ca ta-su!!! Sau era invers??? Hahahaha!

O sa copiez mai pe seara din camera si fac un update dupa ce o culc.

15 comentarii:

Ceska777 spunea...

Acum e dimineata! Unde sunt pozele si filmuletul???????

Emilia spunea...

ce varsta are creata mica? a mea are 10 luni si ma innebuneste, vorbeste intruna: mama, papa, tata, apa, na, da...

roxana spunea...

Da, da...pozele unde sunt?
Si mai da si cate-o raita pe la zuze!
Pup printesa.

Mama Iuliei spunea...

felicitari fetitza desteapta! Cretzulina...., vrem pozici si film ulete.

Unknown spunea...

@ Ceska - Vin, vin, am ramas fara spatiu pe hard!!

@ Emilia - are 1 an si 4 luni. Daca fetita ta are doar 10 luni si deja spune multe, sa vezi peste alte 6 luni ce o sa fie la gura ei!!!! Hehehe!

@ Roxana - fotografiile vin, dupa cum ziceam. Incerc sa dau o raita si pe la zuze, dar am scris un post in care explicam de ce sunt asa de scumpa, si la propriu si la figurat. :) Si eu as vrea sa fac o vizita scurta, macar sa mai vad poze cu Adeluta si cu alti clopotei de care mi-e dor.

@ "Mama Iuliei" - ce-mi place! Va imbratisez pe amandoua, o sa vedeti cat a crescut Mariuca. Tu n-ai mai scris nimic pe blog de ceva vreme. Si voi stati prost cu timpul liber, nu-i asa?

roxana spunea...

Deci... am ramas cu gura cascata!
Ai o fetita frumusica foc (asa e corect: frumoasa ca tata si desteapta ca mama D)
Si ce zulufi are - m-ai dat gata!
Pupici.

PS. stiu explicatia oficiala, dar ziceam sa mai arunci, asa, cate-un oki sa nu ne uiti.

Unknown spunea...

@ Roxi - te pup, multumesc! Zulufii mei iubiti, acum intr-o noua prezentare, cu breton. Nu are (inca!) parul meu, dar este suficient de creata pe cat mi-am dorit! :)

Zicolorata spunea...

E frumoasa ca tati fiindca e blonda, dar eu personal zic ca e si frumoasa si desteapta ca mami, fatsuca aia mica si scumpa e toata mami. Parerea mea, hac!

Alinus spunea...

pai stai sa iti spun eu.....
Mariuca e o dulcetica frumusica...deci "frumoasa ca mami,desteapta ca tati"
iar la capitolul istetime,sunteti tari frate,bravo Mariuca pentru primele legaturi ,stai mami sa vezi tu de acuma taraboi....deci,cum era?"desteapta ca mami si frumoasa ca tati"

......sau nu???ha ha ha i bine asa
pupam cretele

Unknown spunea...

@ Kristina - deci tu zici ca incepe sa semene si cu mine? Ha! Gata, m-am scos!

@ Alinus - stii cum se zice, ai grija ce-ti doresti! Acum macar nu are cuvinte inteligibile pentru mine si nu ne putem certa. Dar sa vezi in curand! Concluzia: desteapta si frumoasa! Hahahah! Si noi va pupam si ne e dor de voi!

Vicky spunea...

O papusa de fetita, este o ducleata, sa-ti traiasca mare si sanatoasa, cat ma rog la Dumnezeu sa-mi dea si mie o papusica ca mor de dragul lor, si baieti sunt frumusei foc, dar eu imi doresc enorm o papusica.Multa sanatate.

Gingasia spunea...

Sa va bucurati de ea, sa-ti umple sufletul!

Unknown spunea...

@ Vicky - acum, ca va linistiti si voi, poate Dumnezeu va ajuta si va daruieste o fetita. Daca nu, e bine si un baietel, ca sa David cu cine sa se joace/bata. :)

@ Gingasia - ne umple sufletul zi de zi, cu fiecare lucru pe care il face sau il spune. Cu totii banuim ca un copil ne va schimba viata, dar nimeni nu este constient cat de mult adevar este in aceasta afirmatie.

Victoria spunea...

Silvia,ai incurcat borcanele.Vicky de mai sus nu sunt eu.Si eu imi doresc o fetita,dupa cum stii,dar dupa baiatul meu sunt topita.
Sa-ti traiasca minunea cu ochi albastri.

Unknown spunea...

@ Vicky - iarta-ma, am vazut Vicky la nume si am crezut ca tu esti. S-a si potrivit ca Vicky isi doreste si ea o fetita. Stiam ca si tu la fel. Nu a fost cu intentie.