Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 26 august 2013

Ne pregatim de scoala

Ieri dimineata era racoare, asa ca m-am incumetat sa iau fetele (Bica, Buni si Mariuca) si sa mergem intai spre Kika si apoi spre Ikea. Fiindca Mariuca mai are putin si incepe scoala, iar eu mai am putin si nasc, m-am gandit sa rezolvam cu toata nebunia pentru scoala cat mai din timp.

Cred ca am intrat pentru a doua oara in Kika, daca nu o fi fost prima oara, dar a fost cu siguranta ultima. Am mai vorbit despre reclama mincinoasa de la Kika aici, dar atunci doar am semnalat ceva gresit. Acum, in schimb, am facut un drum degeaba pana la magazin, tot pe baza unei reclame. Nu neaparat reclama mincinoasa, dar nici departe nu a fost.

Concluzia? Am plecat spre Ikea! :) Dupa plimbari, calcule, masuratori si discutii intre noi, ne-am decis la ansamblul de mai jos: birou, mini biblioteca, scaun si veioza cu led-uri. Scaunul este cu rotile, dar din acelea care nu se deplaseaza usor, sa nu alunece pe gresie. Se spala si se intretine usor. Mi se pare extrem de confortabil, iar inaltimea poate fi ajustata.




Biroul are pe mijloc o placa magnetica, iar acel spatiu poate ingloba ulterior un monitor sau un laptop. Are inclusiv prevazuta o gaura pentru cabluri. Acum aceasta gaura este astupata cu o protectie de birou care adera foarte bine pe blat, pe care se poate scrie excelent.


Sertarul mare, central, adaposteste acum carti si caiete de lucru pentru clasa pregatitoare si clasa intai, precum si doua atlasuri, unul cu animale si cu unul al lumii.


Partea cu polite din stanga contine acuarele, caiete, blocuri de desen, hartie autocolanta si laptop-ul.


Lumina, atat naturala, cat si artificiala, vine din stanga, deoarece Mariuca este dreptace. Fotografiile au fost realizate pe la ora 6 seara si mi-a placut mult cum se vedea totul. Foarte luminos si primitor.


Finalul? Mariuca, cu ochi super incantati: "Mamiiii, acum am si eu propriul meu birou, exact ca voi!!"

Niciun comentariu: