Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 21 februarie 2015

Oxford

Un oras cu o emblema extraordinara, cea a Universitatii Oxford. Poate unii dintre voi nu stiu, eu habar nu aveam, dar nu exista o Universitate Oxford, asa cum stim noi ca ar fi o universitate. Ci sunt, de fapt, 38 de colegii, fiecare cu specializarile proprii, unele identice.

Alegerea colegiului se face dupa mai multe criterii, cum ar fi prestigiu, fronda fata de propriul tata, feeling, reputatie.

Fiecare colegiu are intre 70 si 1500 de elevi, un profesor avand maxim 5 elevi. Performanta este cuvantul-cheie, multe dintre colegii avand absolventi care au ajuns prim-ministri in UK, oameni de business cunoscuti, istorici, scriitori.

Am participat intr-un tur de 2 ore prin Oxford, timp in care am vazut si am aflat multe lucruri interesante despre acest oras. Care, chiar daca este la o distanta de 100 minute cu autocarul de Londra, merita vizitat, admirat si savurat.

Enjoy the visual tour! :)







Je suis Charlie si la Oxford



Sub aceasta piata se afla biblioteca Oxford, unde toata lumea are acces la mii si mii de manuscrise extrem de valoroase, dar unde nu reusesc toti muritorii sa intre. But of course! :)











Discret, british, numele unui muzeu ce are mai bine de 330 ani.


Piata centrala, cu o traditie indelungata, plina de bunatati bio


Un super restaurant la etaj, unde am mancat excelent








Turul pe care l-am ales, care poate fi free, daca iti doresti, sau la final poti dona, in caz ca ti-a placut. Noua ne-a placut, asa ca am donat. :)




Peluza profund britanica, verde in ianuarie si iarba taiata la liniuta







Eu iubesc felinarele, am sute de fotografii cu felinare de pe unde am fost. Doar ca cel din fotografia de mai jos nu este felinar, este o camera video. Am aflat dupa ce am realizat fotografia. :)





J.R.R. Tolkien, celebrul autor al Hobbit, Lord of the rings, tatal literaturii SF moderne, a studiat si a profesat la Oxford.





Am avut parte de un concert privat



Spatiul verde al celui mai mare colegiu





Colegiul in care a invatat Oscar Wilde






Niciun comentariu: