Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 18 februarie 2015

Sunt un scriitor bun?

La sfarsitul lui 2014 am facut o lista cu rezolutiile pentru 2015.

Una dintre ele, ultima in ordinea mentionarii, nu neaparat in ordinea importantei, avea legatura cu cartea pe care o scriu de ceva vreme. La care lucrez cand si cand, la care ma gandesc zilnic si pe care mi-as dori sa o vad terminata. Dar cum uneori nu scriu cu zilele, iar alteori nu ma ridic de pe scaun cu orele, nu stiu daca va avea un final in prima jumatate a anului acesta.

Judy Blume, o scriitoare din SUA, super controversata la vremea ei, a spus "a good writer is always a people watcher". Si, dupa cum tocmai am spus in ultimul post, mie imi place sa observ oamenii, caracterele acestora, modelul de comportament, limbajul non-verbal. Asa ca nu pot decat spera ca voi fi o scriitoare buna, poate chiar excelenta. Modesta n-am fost niciodata. :))

Cautand ceva de citit astazi, am dat din intamplare peste licenta mea, cartonata frumos, de acum 10 ani. Dar sub ea, intr-o mapa veche si uzata, am dat peste una dintre primele incercari intr-ale scrisului unui roman, de pe la sfarsitul anilor '90. Am reusit atunci sa astern 43 de pagini pe un caiet studentesc, cu un scris marunt si inghesuit.



Aceste incercari timpurii mi-au umplut inima de bucurie si fericire. Citeam mai devreme ce am scris si imi dadeam seama ca scriam chiar foarte bine pentru varsta de atunci.

Asa ca astazi, 18 februarie 2015, imi reiterez rezolutia de sfarsit de 2014 si imi spun mie, si voua, ca voi incerca sa trag tare ca de data aceasta sa termin, totusi, o carte. Da capo al fine. Sa o public si apoi sa astept comentariile voastre. Sunt convinsa ca acestea ma vor motiva sa ma apuc de a doua, de a treia... si tot asa.

Imi tineti pumnii, da? :)

2 comentarii:

Loredana spunea...

Ma inscriu sa fiu primul "critic". Spor!

Unknown spunea...

Fireste ca iti tinem pumnii.