Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 15 aprilie 2009

Pastele vine cu bucurie!



Mai este foarte putin pana duminica, toata lumea este in toi cu pregatirile specifice, curatenia se face sau se obtine, bucatele se gandesc si se ouale se vopsesc... iar noi... noi plantam copaci. Hahaha! Da, plantam din nou thuja si pini, Dragos munceste de zor sa sape gropi, Dani e ctc-ul, eu astept sa se trezeasca Mariuca si sa iesim afara cu noile ei jucarii de nisip, mami spala covoare, ca e in concediu...

Este o zi superba, va invit pe toti - nuuu, nu la mine in gradina, ci va invit in aer liber. Iesiti in parc cu copiii, cateii, bicicletele, rolele, respirati aer curat si bucurati-va de o zi asa de frumoasa!

5 comentarii:

Lala spunea...

O spendoare in iarba e cretulina asta mica a ta :)
Sa ai un Paste fericit Silvia !

Miky mamica de Luca nazdravan spunea...

Mariuca arata tare bine in iarba din gradina voastra ... primiti petitori?

Unknown spunea...

Paste Fericit tuturor, Lala! Sa ne bucuram de copiii nostri frumosi si sa ii multumim lui Dumnezeu ca avem alaturi familia si prietenii intr-o zi de sarbatoare importanta!

@ Miky - spune drept, vreti sa o petiti ca arata bine gradina, Mariuca in gradina sau si una si alta??? Hahahahahaha!
Oricand suntem deschisi la propuneri... :):)

Ceska777 spunea...

Mai, ce repede creste iarba la voi in curte!!! Si Mariuca!!!!
Eu am scapat de agitatia cu Sarbatorile....
Ma mai agit pentru gaza sa se faca bine. Si de luni am fost numai pe-afara, am bataturi la cat am umblat.

Unknown spunea...

@ Ceska - poza e de saptamana trecuta, nu de ieri. Ieri, cand am scris postul, inca dormea.

Voi iesiti unde? Mergeti in parc? Mi-e dor de un Moghioros... ne dam intalnire? :D