Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 27 august 2009

Avem fotografii cu sapunurile naturale Soap Mill!

Pe blog-ul Sapun Natural, http://sapunnatural.blogspot.com, puteti gasi de aseara fotografii in premiera cu sapunurile noastre, Soap Mill. Fotografii realizate de catre daniel:photography (www.danielphotography.ro). Mai avem foarte putin pana la lansare, putin peste 2 saptamani, si lucram intens. V-ati dat seama si singuri, pentru ca am fost "saraca" si "rara" pe toate celelalte 3 blog-uri ale mele. Adica acesta, Creata la Cub si Blog Director de Gradinarit. Este foarte mult de munca pe ultima suta de metri, ca la orice proiect de amploare, mai ales ca noi nu vrem sa fim trecuti ca pe genericul filmelor, la "si altii...". Noi vrem ca sapunul nostru - natural!! - sa faca impresie de prima oara. Si nu ma refer aici numai la fotografii sau miros, ci la beneficiile (pentru corp, fata si par) pe care sapunurile Soap Mill ti le ofera zilnic. Plus ca vrem sa ajungem in top 3 producatori de sapun natural din Romania. Bineee, noi tintim locul 1, dar sigur locul 2 va fi al nostru. Si asta pana la sfarsitul anului.

Site-ul www.soapmill.ro este in lucru, dar va fi gata pana la marea lansare de pe 15 septembrie! Am oferit 74 mostre gratuite, adica in jur de un kilogram si jumatate de sapunuri, si asta in numai 4 zile, iar mail-urile, comentariile si mesajele primite pana acum sunt pozitive. Ca sa nu zic mai mult... ca mi-s modesta! :)

Acum sunt pe fuga. Iarasi. V-am pupat!

PS: astept feed-back-uri! A, si cum am vazut pe un blog al unei tipe din Arkansas, blog de gradinarit (traducere libera): "astept comentarii, dar le apreciez numai pe cele pozitive". :)):)) Nu, nu, eu glumesc acum, evident; apreciez orice comentariu, pentru ca numai asa poti evolua.

4 comentarii:

Ganduri mici spunea...

Abia astept sapunul mostra! Eu inteleseem ca il voi primi in septembrie, iar acum citesc ca deja mostrele au fost expediate... Imi place la nebunie ideea de sapun personalizat si abia astept sa comand ceva special... Succes mult la lansare!

Unknown spunea...

Ne bucuram ca de-abia il astepti!

Da, mostrele vor fi trimise dupa 15 septembrie, data lansarii Soap Mill. Eu am scris ca am oferit 74 mostre gratuite, in sensul ca sunt trecute pe lista si sunt ca si expediate! :) Nu m-am exprimat clar, dar eu la asta m-am gandit! :)

Deci iti place la nebunie ideea de sapun personalizat??? Super tare!!! De-abia asteptam sa aflam ce idei de arome/forme sau culori ai!

Multumim de urari!

Zu spunea...

Arata super :-), felicitari.

Unknown spunea...

Zu - va foarte multumesc! :)