Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 21 octombrie 2009

Am o finuta superba si desteapta!

Astazi, dupa o perioada destul de lunga, Cris cu Silviuta au reusit sa ajunga la noi, sa ne vedem. Si am ramas socata de cat de frumoasa e finuta noastra, cat de desteapta e si cat de mult a crescut!

Stie toate "organele" importante, mana, picior, pantofi, pantaloni, ochi, nas, gura, urechi, par, caciula, stie cum fac animalele, merge de n-ai treaba, urca si coboara scari, vorbesteeeeeeee, povesteste, gesticuleaza si e un mic omulet mare.

Am ramas socata sa vad o groaza de progrese pe care le-a facut de cand nu am vazut-o, sa vad ca mananca singura, ca cere apa, ca accepta ce ii da Mariuca sa manance si ca se joaca ele doua singure, fara sa fim noi chiar langa ele.

Cand a coborat din masina, era asa mandra, cu o gentuta pe mana, si se plimba cu nasul pe sus, ca stia ca e eleganta si frumoasa. M-a blocat si nu stiam ce sa zic...

Incredibil cum cresc copiii nostri si ce rapid o fac!

Niciun comentariu: