Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 13 ianuarie 2010

Sunt casnica... inca 4 zile

Astazi sunt casnica... si inca 4 zile de acum incolo. O sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor si cu ideea de "mami e la viciu". Mare viciuuuu, recunosc! Un viciu de la 9 la 6, cu inca o ora si jumatate in trafic, cu mese lipsa sau la ore tarzii, cu cafele peste cafele, telefoane, mail-uri, intalniri si iar telefoane.

Asa ca astazi am gatit o ciorba a la grec de vacuta, pui la cuptor si spanac. Mariuca a mancat ciorba de zici ca se bateau turcii la gura ei, eu am salivat pe langa ea.

Acum ma duc sa aranjez dressing-ul, sa pun maldarul de haine proaspat spalate la locul lui si sa calc. Adica nimic interesant si placut.

Dani a venit ieri la 7 dimineata, s-a trezit la 10 si a plecat, azi-noapte n-a venit deloc si nu se stie cand ajunge acasa. Daca ajunge. Maine trebuie sa inceapa constructia stand-ului de la Expo Mariage, asa ca au lucrat si ei non-stop. Vineri e marea deschidere, iar emotiile sunt si mai mari. Trebuie sa recunosc, atunci cand Dani mi-a povestit cum vede el stand-ul, am zis fara sa stau pe ganduri "dar nu am mai vazut asa ceva niciodata!". El a zambit modest. Au facut machete la scara si mi-a zis ca va iesi exact cum a avut el proiectul in cap. De data asta pus in practica. Asa ca vineri o sa dam o fuga toata familia "in par" pana la Palatul Parlamentului, sa serbam alaturi de Dani si Valentin deschiderea expozitiei. Sa vedem si noi cum a iesit totul, sa ii laudam si sa ne bucuram impreuna cu ei.

Acum... back to the future! Mi-as dori sa se intample asta, pentru ca ar fi insemnat ca toate lucrurile sunt calcate, aranjate si puse in dulap. N-o sa vad asa ceva, nu? Pacat! Mi-ar fi placut!

Un comentariu:

Ami spunea...

Bine ca ai unde te intoarce! Stiu unii cu probleme la mansarda de la prea mult stat!:):)