Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 25 mai 2009

Dolce vita

Ce poate fi mai frumos la ora asta, luni seara?

Am culcat-o pe Mariuca, ma rog, am culcat-o eufemistic vorbind. I-am facut dus, a ras biberonul (cred ca trebuie sa cresc doza la 300 de apa si 10 masuri de lapte), am coborat si acum vorbeste. Eu mi-am scos laptop-ul pe terasa, beau o cola rece, fumez o tigara si copiez fotografiile de pe camera. Afara e placut, nu e cald deloc, pasarelele ciripesc, e liniste in rest si frumos. Dolce vita, dupa cum spuneam in titlu.

Elena ma intreba de ce nu mai dau niciun semn de viata pe forum... Pai, e simplu: stam toata ziua afara!! Am asteptat zilele astea calduroase, incat m-am saturat de casa si calculator. Oricum la noi nu e asa de cald, diferenta fata de Dr. Taberei e cam de 2 grade, iar fata de centru poate fi si de 5 grade! La noi bate sau adie vantul, sunt zone cu umbra si asteptam maine sau poimaine sa facem si prima baie in noua noastra piscina! Ei, da, doamnelor si domnilor, avem piscina! Cris cu Radu (si cu Silviuta) i-au facut cadou lui Dani, de ziua lui, o piscina imensa. E foarte tare, are si filtru de epurare a apei, are 3 metri diametru si poate ajunge pana la 1 metru adancime. Are prelata ("anti-copii" ziua si anti-broaste si alte ganganii noaptea) si au montat-o baietii langa viitorul loc de joaca pentru copii, unul dintre pini si aproape de foisor. Asa ca tot testam apa sa vedem daca s-a incalzit, dar nu prea are cum. Ca sambata pe la 6 seara s-a umplut, iar la cati mii de litri are, e cam greu sa se incalzeasca in 2 zile. Da, pun si poze, acum se incarca, nu v-am spus?

Programul nostru, ca sa revenim la oile din dotare, arata cam asa: trezire intre 8 si 9 dimineata. Mic dejun, iesit afara. Noi ne bem cafeluta, Mariuca la nisip. Joaca, joaca si iar joaca pana la 12. Intram in casa, masa de pranz si apoi la somn. Se trezeste in jur de 2-3, apoi la joaca pana la 8 seara. Mai facem o pauza la ora 4, cand mananca in oras, pe terasa. In rest, nu intram in casa decat daca avem nevoie de ceva anume, dar nu prea avem. Ne jucam impreuna ba la nisip, ca are o gramada de jucarii, ba in iarba, ba ne ducem sa mai testam apa din piscina si ne jucam cu mainile in apa, ba mergem la buni pe terasa sau ne dam in balansoarul lui buni, ba ne jucam cu Mati si Dochia, ba vedem avioane. O gramada de lucruri care mai de care mai interesante de care Mariuca nu se plictiseste, iar eu nici atat! Pe blog-uri scriu dupa ce se culca ea, dovada ca e 8.38, mai dau 2-3 mail-uri, apoi cand ajunge si Dani, pe la 9-10, ne apucam sa udam gradina si fiecare planta in parte. Inca nu a montat sistemul ala smecher de aspersoare, asa ca dam drumul pe bucati la aspersoare. Bine, chiar daca il montam, trebuie sa udam fiecare copac in parte, dar e o placere imensa, credeti-ma! Apoi intram pe la 11 in casa, uneori mai stam pe terasa si punem tara la cale pana pe la 12, ne uitam la un serial gen csi sau jordan si ne bagam in pat sa citim. Si uite cum s-a dus ziua!! :)

Acum cred ca ma intelegeti si ma invidiati, nu-i asa, hahaha?? Dupa fotografiile cu piscina, am cateva fotografii cu Mariuca: cu buni la festivalul gastronomic, in parc la joaca, in curte - plimbarea de rigoare. E frumoasa si haioasa!!!























9 comentarii:

Elle spunea...

chiar ca te invidiez! ce super e viata la curte .. adevarat e si multa munca dar si satisfactii pe masura! cel mai tare ma incanta piscina .. eu-s disperata dupa apa ..

Simona Dinca spunea...

uau..chiar ca e dolce vita. ce frumos...deja ma relaxam cand citeam inceputul. dar fumai...-e sau..normal?! ;))

Edy spunea...

bai putin respect pentru cei care stau la bloc in bucuresti... si curte si piscina si iarba si copacei si terasa, mai avem putin si ne mutam la voi in piscina :) pupacim alexutzu

Unknown spunea...

@ Elle - te astept la o baie in piscina! Aqua-terapia e buna in sarcina, hehe!

@ Simo' - da' sa vezi relaxare pe mine!!! Fumam, fara e-.

@ Alex - RESPECT! Respectam dreptul vostru de a sta la bloc si dreptul nostru de a ne lafai in piscina. Norocul vostru e ca puteti veni oricand la noi, ghinionul nostru e ca nu putem refuza vizitele!! Hahaha! Ne-am gandit sa facem o promotie in perioada iunie, ca e mai slab sezonul, si veti avea discount 30% fata de pretul de intrare. La piscina. Eu zic ca e rezon, nu?

Ceska777 spunea...

Mi-ati facut si mai mare pofta de mers la bunicii.ro! Avem acolo ce aveti si voi: curte (nu chiar asa generoasa ca a voastra), gradina (foarte exploatata sa produca legume bio) si piscina a fost si ea montata acum o saptamana si cred ca a avut si apa timp sa se incalzeasca. Bunicul cumpara doi saci de nisip, bate patru scanduri si face "plaja" nisiparnita, avem chez-longue-uri, bagam niste smoothies si va sunam sa facem schimb de impresii.... mi-e asa un dor de duca ca nu-mi vine nici sa ma apuc sa infrumusetez balconul cu flori de vara atarnatoare...ma tem sa nu piara in lipsa noastra.
Iar mariuca e o scumpaaaaaa... nu poarta rochite?

Sabina spunea...

E o adevarata ducleata!
Am vazut curtea in sfarsit :)Felicitari pentru munca depusa,arata minunat!

Unknown spunea...

@ Ceska - da-mi un telefon din piscina bunicilor si schimbam clar impresii!! Din pacate, la noi inca e frig noaptea, chiar daca ziua sunt si peste 30 grade, noaptea pot fi 10-15. Asa ca ce se incalzeste ziua, se raceste noaptea. :(

Mariuca nu poarta rochite, hehe! Decat la ocazii!! Suna frumos cand te gandesti ca vei avea fetita si o vei imbraca numai in rochite si ii vei pune fundite in par, dar realitatea iti spulbera visele. In conditiile in care sta in fund si se joaca in nisip, isi pune nisip pe ea si ii gasesc la dus si in pampers, se impiedica, urca borduri, ne jucam in iarba, e foooooarte complicat sa o imbrac in rochite.

@ Sabina - multumim mult! Daca vrei sa vezi mai mult din curte, poti citi si blog-ul meu de gradinarit: http://creata-la-cub.blogspot.com/

carminaca spunea...

draga mea,

iarasi intrai, iarasi citii si m-am umplut de invidie toata :)) offf, ca noi avem doar week-enduri la curte, in fine, bine ca macar avem unde ne duce. nu incetez sa-i multumesc lui d-zeu ca avem bunici in provincie :))
apropos de casuta pt mariuca, noi am luat pt ilinca una din dedeman, maricica fata de ce am vazut la carrefour, cu 350 lei. cred ca pe aceeasi a vazut-o si la kaufland. poate te ajuta pontul :)) de cand i-am luat-o (casuta e in curte la mama, nu la noi in sufragerie :)) intra in ea, deschide geamurile si ne da buna ziua la toti :)) succes cu mobilarea curtii. a, si daca te intereseaza tobogan, am luat ieftin de la praktiker iar balansoar tot ok la pret la dedeman :D asa, acu' ca ti-am zis tot m-am linistit :))
spor la dolce vita si cheama-ma si pe mine pe teresa ta, la o tzigara :)

toate bune mariucai (ai dreptate la faza cu rochitzele, hihi) si pupici la amandoua,

carmina

Unknown spunea...

@ Carmina - sar'na de info! Da, am vazut multe casute, ca forme si ca bani, asta de am vazut-o ieri in Carrefour era 2.700.000 lei. O vazusem in Auchan cu 3.000.000. O sa ma duc si la Dedeman, sa vad ce au adus si ei, ca diferenta nu e mare, doar 800 mii.

Am fost la petrecerea nasicului Mariucai si acolo s-a dat in spectacol. A intrat in cele 2 casute, era super fericita, s-a dat in leagan, a intrat la saltea, asa ca usor-usor ii vom construi un loc de joaca. Mai ales ca va fi si finuta noastra pe langa ea, si trebuie sa le oferim un spatiu adecvat, sa se desfasoare. :D La tobogan am renuntat, iar balansoar au ai mei, asa ca n-are rost sa luam si noi. O sa avem asa: mobilier (ori din plastic, ori il construiesc baietii din lemn) - masuta cu 2 scaune si 2 banchete, nisiparnita, piscina, casuta si leagan. Eu zic ca e arhi-suficient.

Cand ai drum incoace, te astept la o cafea. Adica va astept, bineinteles! :)