Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 21 iunie 2010

Party ieri si o mare sarbatoare azi!

"La Multi Ani" noua! Dupa 14 ani impliniti acum o luna si 6 zile, astazi sarbatorim 7 ani de casnicie. Si poimaine un ghemotoc de 2 ani si 5 luni.

Ieri ne-am adunat, fara sa realizam ca astazi este ziua noastra, toata gasca, pe rand... Primii sositi au fost Cris, Radu si iubita Silviuta, finuta noastra. Silviuta care a crescut si s-a facut mare, Silviuta care vorbeste de rupe si care deja poarta dialoguri cu Mariuca. O superba si o frumoasa! Avand in vedere ca noi am tot avut targuri, ultima oara ne-am strans cu totii acum vreo 2 luni, cred. Deci pe Radu mi-a facut o deosebita placere sa il revad dupa atata timp.

Apoi au ajuns Cris, Gabi si copilul meu numarul 2, Andu. Andu care merge pe bicicleta fara roti ajutatoare (la 5 ani, sa ne intelegem!), care este foarte frumos si o sa rupa inimile tuturor fetelor peste vreo 10 ani si la fel de destept ca mama lui adoptiva.

Dani a pregatit gratarul, ne-am asezat 11 buc la masa, impreuna cu ai mei si am vorbit cu mama si cu tata la telefon, care ne urau pentru astazi.

Pe seara au ajuns si Alex cu Ada, apoi si Dragos cu Corina, de la party-ul lui Manu. Manu si cu Dragos sunt prieteni de la gradinita, ceea ce ne-a facut pe mine si pe Cris sa ne intrebam cati ani serbam anul acesta de cand ne cunoastem. Am stabilit acum vreo cativa ani ca pe 15 septembrie sa ne serbam. Sa iesim undeva impreuna. Anul acesta se implinesc 26 ani de cand ne cunoastem. Nu stiu daca intelegeti ce am scris eu aici. 26 ani.

A fost pentru prima oara si subliniez acest lucru cand am ramas fara carne si fara legume pe masa. Ori Dani a luat mult mai putin decat cumpara de obicei, ori noi am mancat ca disperatii, ori se fura mancare, dom'le!!!

Peste aproape 3 saptamani ai mei isi vor sarbatori cei 35 ani de casatorie, la fel ca mama si ca tata, dar pe 1 august. Noi suntem mici copii, ce-i drept!


Ca atare, in incheiere, va spun... va doresc sa aveti parte de un om extraordinar langa voi si daca nu il aveti, sa il cautati ca nebunii, pentru ca merita sa traiti alaturi de cineva care sa va fie alaturi in orice imprejurare!

4 comentarii:

Cristina spunea...

hahahaaaaa !!! sa stii ca se fura ca-n codru, mai ales mancare.... buna, nene, si de multtimp n-am mai avut parte, caci o leguma la cuptor nu-i totaia cu cea de la gratar!
Pupammmmmmm si LAAAAA MUUUULTI AAANI!

Loredana spunea...

Cel putin de 7 ori cate 7 de acum in colo sa va distrati la fel de bine si la fel de frumos.
numasi bine si la multi ani!

Zu spunea...

Ce frumos :-)... la cat mai multe aniversari asa, astea sunt taman genul meu de petreceri, cu nebunie totala, dar din cea frumoasa :D.

Rami spunea...

La multi multi ani fericiti impreuna!!!