Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 16 iunie 2010

Oamenii inteligenti...

... racesc vara.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu ma simt prea inteligenta acum.

Nasul ma ustura, ochii ma ustura, imi curg lacrimile pe obraji, tusesc, stranut, ma doare gatul, ma doare capul si vorbesc cu doua octave mai jos decat de obicei.

Una peste alta... sunt ok!

Sunt dupa aproape 3 saptamani de nebunie generala, cu doua targuri la care am participat cu produsele noastre, un forum de afaceri, doi distribuitori noi, o amigdalita a Mariucai, a doua amigdalita a Mariucai, o plecare in Delta Dunarii, multe telefoane, comenzi si deplasari prin oras la +40 grade Celsius.

In uikend, dupa cum spuneam, am fost din nou la doamna si domnul Stamate, la Casa dintre salcii (http://www.casa-dintre-salcii.ro/), unde, ca si anul trecut, ne-am simtit extraordinar. 8+1. Puteam sa facem o echipa de canotaj! Noi, Rux + finut/finuta, Valentin si inca 4 prieteni.

Am ajuns vineri pe la 1 noaptea, sambata ne-am relaxat, pe seara am plecat la o plimbare pe canale si lacuri. Duminica dimineata baietii au fost la peste. Au prins 2 stiuci si un biban, ca atare am mancat berbecut la pranz. A fost relaxant, am facut o baie in piscina, am vorbit, am mancat peste... V-am mai spus ca puteti sa va duceti oricand la dansii? Va mai zic o data! Incercati cu incredere, n-o sa va para rau!

Saptamana viitoare Echipa Soap Mill pleaca la mare. Avem un eveniment la Ana Yacht Club, din Eforie Nord. Daca aveti drum pe acolo, va asteptam cu drag. 26 si 27 iunie, sambata si duminica.

Acum fug sa mananc ceva, deoarece ar trebui sa iau ceva pentru raceala.

A! Si nu ma sunati, va rog! Folositi cu incredere sms-ul.

Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Si noi si noi tot clanul, inteligenti foc. Gaza cu pneumonie interstitiala, eu cu bronsita....socrul pneumonie, tatal de gaza cu o raceala pe cinste.....
Pentru raguseala, pierdere de voce am un leac verificat de mine personal. E preluat din Formula As. Bere neagra se incalzeste bine de tot, in ea se adauga un oua batut. Rezulta o chestie cam de culoarea si consistenta unui capucino. Gustul e execrabil eu am reusit sa beau doar o cescuta de cafea din licoare. Ai intai impresia de "o bere/pahat de vin in plus" dar simti cum gatul iti e invaluit in catifea sau bumbac si vocea revine. Procedura se repeta de cate ori e nevoie, mie mi-a ajuns o singura data. Daca ai ocazia -eu sper sa nu fie nevoie dar parca ti-ai mai pierdut vocea in trecut-si incerci sa imi spui daca la tine a functionat....