Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 16 mai 2012

Share the dress


Prietena si tiza mea Silvia a lansat acum cateva zile un concept absolut interesant, usor de utilizat si extrem de util.


SHARE THE DRESS iti ofera posibilitatea de a inchiria tinute premium la numai 30% din pretul de retail. Un eveniment de business astazi, o tinuta impecabila de la SharetheDress.ro, o lansare glamour maine, o alta tinuta, de data aceasta eleganta.

De asemenea, veti avea posibilitatea sa va familiarizati cu creatiile designerilor romani, deoarece in curand veti putea gasi pe site si creatii ale acestora.


Share the Dress isi propune sa adune la un loc tinute de calitate, in stiluri diferite pentru ca tie sa iti fie usor sa alegi cu ce te imbraci. Indiferent ca este vorba despre o invitatie la nunta, botez, iesire cu fetele, intalnire cu iubitul, aniversare, vizita la socrii, premiera unui spectacol, lansarea unui produs, petrecere tematica sau intalnire de afaceri, o vei putea onora bucuroasa in tinuta potrivita.

Si ce este important: fara sa pierzi ore si zile in sir pentru a gasi rochia perfecta, asa cum mi se intampla mie!!! :) Mai ales acum, ca am slabit foarte mult in ultimii 4 ani si am ajuns la 52 de kg., la ultimele patru evenimente majore (o civila, un botez, un eveniment social si un interviu la TV) am avut dificultati foarte mari in a imi gasi rochia potrivita. Nu aveam nici timp sa umblu prin magazine si sa probez o mie de haine.

La Share the Dress gasesti soluții pentru mai multe marimi si conformatii, asa ca probleme ca ale mele (cu slabitul, de exemplu) pot fi rezolvate foarte usor si rapid. In plus, vei putea purta linistita rochia o singura data fara sa iti para rau dupa banii dati pe ea.

Vei avea acces la o garderoba mare, vei putea incerca si compara creatiile designerilor romani, vei reduce suma de bani cheltuita pe haine si vei face mai mult loc in sifonier sau dressing pentru hainele pe care le porti zilnic.

Cum functioneaza Share the Dress? Extrem de simplu, va spun eu! :)

1. Alegi tinuta de pe www.sharethedress.ro
2. Suni la 0722 332 633 pentru consiliere, proba si rezervarea tinutei
3. Achiti si ridici tinuta
4. Returnezi tinuta

Toate hainele de pe site sunt curatate chimic, calcate si livrate in husa speciala, pe umeras. Adica elegant. :)

Tinutele se pot inchiria pentru 4 sau 8 zile, in functie de localitatea in care are loc evenimentul. Ocazional, prietenii nostri vor organiza evenimente prin care voi sa aflati noutatile si aparitiile in oferta. Pentru a fi la curent cu tot ce ne pregatesc, va invit sa vizitati si pagina lor de facebook www.facebook.com/sharethedress.ro.

O idee, dupa cum spuneam la inceput, extraordinara, in special pentru proaspetele mamici, care se confrunta cu lipsa timpului liber sau pentru femeile care lucreaza de la 9 la 9 si in week-end se odihnesc. Adica pentru noi toate.

Niciun comentariu: