Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 2 iulie 2013

Idei la ceas de seara

Plecand de la un post pe facebook, mai scurt, ce-i drept, am zis sa dezvolt lista cu parerile mele la ceas de seara, fara legatura intre ele:

1. Antiaeriana e cea mai tare strada pentru jogging. Aseara la ora 9 am numarat 23 de alergatori, de toate varstele.

2. Inteleg sa faci promotii, dar sa faci promotii si tu sa nu ai pe stoc produsele, e hilar.

3. I-am cumparat Mariucai o oja (mov, evident!), pentru ca e vacanta. Mi-a spus ca are o oja stilata. Iar eu am niste unghii la fel de stilate, ea mi le-a pictat. ;)

4. Se vede treaba ca ultima oja cumparata a fost acum 15-16 ani, pentru ca m-a surprins pretul de 18 lei.

5. E fff tare sa ai 2 monitoare. Mariuca se uita la videoclipul Loredana Groza-Apa si eu scriu. Mi-a spus ca e cea mai tare Loredana Groza, pentru ca are niste pantofi stralucitori si coronita. Vrea si ea si m-a intrebat unde gasim. Unde gasim bani, ca banuiesc ca Mihai Albu i-a realizat.

6. Se face muzica buna in Romania, ca intotdeauna, de altfel. Acum ascult Stefan, "Ce e dragostea?", iar dupa ce se termina voi da play la "Perfect fara tine", Vama. Dar nici acum nu stiu ce canta Inna sau Antonia sau Alexandra Stan. Habar nu am nicio melodie de-a lor. Dar nici nu am vreo curiozitate. :D

7. Contra-reclama care circula pe facebook, parodia la reclama Coca-Cola cu "imparte o cola cu x-ulica" mi se pare geniala. "Imparte un Durex cu..." Si chiar este! Genial, serios!

8. Seria de reclame la nu-stiu-ce supliment alimentar pentru inima ta este, de asemenea, geniala. Ei doi isi fac tot felul de farse care implica sperieturi.

9. Mi-a dat like Mihai Albu la postarea de pe facebook. Iuhuuuuuuu! Jos palaria! :)

Niciun comentariu: