Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 30 octombrie 2014

Operatiunea "cascavalul"

Later edit: operatiunea "cascavalul" a fost incununata de succes. No pictures, of course! 


Cred ca toti avem niste fobii. Mai mari sau mai mici. De paianjeni, de inaltimi, de multime, de insecte... Eu am de sobolani, soareci, hamsteri.

Prima mea "ciocnire" cu un asemenea animal a avut loc undeva prin generala, deci acum vreo 20 si ceva de ani. Cand intr-o seara i-am calcat unei vecine hamsterul pe care il scosese la plimbare.

Apoi, memorabile sunt cateva momente mai recente. Primul dintre ele a fost atunci cand, singura in birou fiind, in 2009, pregatind lansarea magazinului, am auzit un zgomot suspect in dreapta mea. L-am izolat pe animal intre perete si dulap, asa ca a decedat subit, dupa vreo cateva zile de inanitie.

Al doilea moment ar fi cand eram intinsa pe canapea, pe la 2 noaptea, si ma uitam la un film, cand am auzit acelasi zgomot. Urmarea a fost ca l-am chemat de urgenta pe Dani de la birou si pana a venit el, am stat cocotata pe un scaun de bar, cu picioarele sub mine.

Al treilea moment a avut loc intr-o noapte de Paste, cand ne-am intors de la biserica si am gasit-o pe Dochia cu trofeul sub labe. Ditamai sobolanul. Dochia fiind ciobanesc carpatin autentic, cu pedigree. Adica fata chiar stie ce face, este scris in ADN-ul ei. ;)

Ultimul moment a venit ieri, cand am vrut sa ma sui in masina si am descoperit ca ceva a misunat spre pedale. Era ceva mic si gri petrol, dar se misca cu repeziciune catre cablurile de la motor.

Asa ca azi m-am modernizat! Il lipesc de nu se mai vede! Am cumparat o pasta-lipici de la veterinar, non-toxica, inodora si incolora, pe care am trasat-o pe o placa de gresie, iar in mijloc am pus o bucata de cascaval. Delaco, sa fim intelesi. ;) Acum astept...

Niciun comentariu: