Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 10 noiembrie 2014

Gandacelul si condorul

Ce se naste din pisica, soareci mananca! Sau, dupa caz, ce naste o tipa creata, bruneta, cu ochi caprui, gandacel si condor se numesc! Ca doi copii blonzi, cu ochi albastri si par drept, numai ai mei nu prea sunt!

Dar de ce gandacel si condor? Pai antrenoarea Mariucai, domnisoara Toma, i-a spus asa anul trecut, cand a inceput gimnastica ritmica. Pentru ca era cea mai mica de acolo, banuiesc. Nu stiu, n-am intrebat-o niciodata de unde i-a venit aceasta porecla, cert este ca Mariucai ii place.

Iar condorul este o chestie mica si frumoasa, care tipa cand vrea ceva. Si Dani a zis ca seamana cu un condor. Mai si vorbeste din cand in cand, dar cand ii intra mingea sub canapea, se aud niste tipete pe acute, care nu inceteaza pana cand nu i-o scoti de acolo.

Pentru ca ultimul post a fost legat de Mariuca si am pus cateva fotografii de la concursul de la Arad, acum am cateva si cu Mihaita.




Oricum, de un post legat de alegeri, tot nu scapati, dar am zis ca lunea trebuie sa o incepem frumos, cald si pozitiv. :)

Niciun comentariu: